bska Posted October 17, 2006 Posted October 17, 2006 Stavangeravdelingens høstfest gikk bokstavelig i lufta for ca 1 mnd siden. For anledningen hadde vi storbesøk at Trondheims ukronede BIG GUN'ner. Så snart diskusjonene rundt bordet spora vekk fra blåste toppakninger, bøyde råder, gruste stempler og ditto turtall sperre lydeffekter forsvant vedkommende en kort stund. Vi hørte deretter noen solide drønn påfølgende rå latter før diskusjonene fortsatt med største innlevelse. Det hele foregikk omtrent slik som dette....... Først må det laddas med myyye ren oksygen, trykkluft=boost Deretter plukkes opp den livsfarlige ammo'en. Noen av tilskuerene er allerede passe skremt. Så skal det lades, den 2" kaliberen skal til bunns i det feite løpet Og så toppes kransekaka med en liten dash startgass av ypperste Biltema kvalitet. Her gjelder det å ikke legge i for mye, men heller ikke for lite. Alle myser litt med øynene, frykten siger innpå. Nå er det helt stille, ingen sier et ord. Så kommer det utløsende øyeblikket. Fiser det bare litt i røret eller kommer mega-drønnet? Alle smiler litt salig og så DRØNNER gun'eren av så stikkflammene står ut munningen. Alle ler rått. (synd at vi ikke klarte å time bildet slikkelig) Deretter var det bare å fyre opp grillen igjen - frem med stjernebacon, klar for neste bordsetting, samtidig fortsetter røver historiene til langt på natt.......
MortenE Posted October 17, 2006 Posted October 17, 2006 Hahahahaha! Ikke rart naboene måtte få blomster etterpå..... M.
Geggi Posted October 18, 2006 Posted October 18, 2006 Noe av det råeste jeg har sett. Fy f... som den poteten fløy....sikkert 150-200 meter.... (mens det ennå var dagslys)
Frode Posted October 18, 2006 Posted October 18, 2006 Kjempefest det der, bare synd ikke flere kunne være med..... håper det ikke blir så lenge til neste gang...
LadyBenz_ Posted October 18, 2006 Posted October 18, 2006 Hører jeg julebord? Me må jo ha julebord da
Geggi Posted October 18, 2006 Posted October 18, 2006 Ja, har vi ikke en god tradisjon for dette etterhvert da?
Mr. Nygård Posted October 19, 2006 Posted October 19, 2006 Julebord ha må! M. Menigheten har talt. Vi må bare finne en egnet lokasjon
Olav Posted October 28, 2006 Posted October 28, 2006 Julebord ha må! M. Menigheten har talt. Vi må bare finne en egnet lokasjon Slik jeg oppfatter festkulturen i avdeling Stavanger vil jeg kanskje anbefale dette stedet Usjenert og med liten risiko for de øvrige innbyggere på sørvestlandet.
Geggi Posted October 30, 2006 Posted October 30, 2006 Julebord ha må! M. Menigheten har talt. Vi må bare finne en egnet lokasjon Slik jeg oppfatter festkulturen i avdeling Stavanger vil jeg kanskje anbefale dette stedet Usjenert og med liten risiko for de øvrige innbyggere på sørvestlandet. Hahahahaha, sikkert ikke dumt det nei
Frode Posted October 30, 2006 Posted October 30, 2006 Eg syns det går rimelig rolig for seg på MBE fest jeg..... Men det betong fyret så jo ut som et bra sted for litt grilling en fin sommerkveld..... Er med på julebord jeg......
bska Posted October 30, 2006 Author Posted October 30, 2006 Fortsett gjerne diskusjonen her http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_smf&Itemid=99&topic=10529.0
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now