Jump to content

Recommended Posts

Posted

Stavangeravdelingens høstfest gikk bokstavelig i lufta for ca 1 mnd siden. For anledningen hadde vi storbesøk at Trondheims ukronede BIG GUN'ner. Så snart diskusjonene rundt bordet spora vekk fra blåste toppakninger, bøyde råder, gruste stempler og ditto turtall sperre lydeffekter forsvant vedkommende en kort stund. Vi hørte deretter noen solide drønn påfølgende rå latter før diskusjonene fortsatt med største innlevelse.

Det hele foregikk omtrent slik som dette.......

Først må det laddas med myyye ren oksygen, trykkluft=boost  :P

oksygen.jpg

Deretter plukkes opp den livsfarlige ammo'en. Noen av tilskuerene er allerede passe skremt.

potet.jpg

Så skal det lades, den 2" kaliberen skal til bunns i det feite løpet

lade.jpg

Og så toppes kransekaka med en liten dash startgass av ypperste Biltema kvalitet. Her gjelder det å ikke legge i for mye, men heller ikke for lite.

Alle myser litt med øynene, frykten siger innpå. Nå er det helt stille, ingen sier et ord.

gass.jpg

Så kommer det utløsende øyeblikket. Fiser det bare litt i røret eller kommer mega-drønnet? Alle smiler litt salig og så DRØNNER gun'eren av så stikkflammene står ut munningen. Alle ler rått.

(synd at vi ikke klarte å time bildet slikkelig)

fire.jpg

Deretter var det bare å fyre opp grillen igjen - frem med stjernebacon, klar for neste bordsetting, samtidig fortsetter røver historiene til langt på natt.......

fire2.jpg

Posted

Noe av det råeste jeg har sett.  :lol:

Fy f... som den poteten fløy....sikkert 150-200 meter.... :shock:

(mens det ennå var dagslys)

• 2 weeks later...
Posted

Julebord ha må!

M.

Menigheten har talt. Vi må bare finne en egnet lokasjon

Slik jeg oppfatter festkulturen i avdeling Stavanger vil jeg kanskje anbefale dette stedet Usjenert og med liten risiko for de øvrige innbyggere på sørvestlandet.  :D

Posted

Julebord ha må!

M.

Menigheten har talt. Vi må bare finne en egnet lokasjon

Slik jeg oppfatter festkulturen i avdeling Stavanger vil jeg kanskje anbefale dette stedet Usjenert og med liten risiko for de øvrige innbyggere på sørvestlandet.  :D

Hahahahaha, sikkert ikke dumt det nei  :lol:

Posted

Eg syns det går rimelig rolig for seg på MBE fest jeg..... :partyman:

Men det betong fyret så jo ut som et bra sted for litt grilling en fin sommerkveld.....  :wink:

Er med på julebord jeg......

• 2 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...