Jump to content

Recommended Posts

Posted

MBKN avd. Stavanger arrengerer:

Sted: BoS, Forus

Kl. 19.00

Dato: Mandag 27. november

Juleavslutning med grøt i kantina hos BoS.

MBE avd Stavanger er så heldige at vi får være med på juleavslutningen

Posted

ha ha, der tror jeg faktisk thomas ble litt trekte.

Skjønner godt at når han legger ut masse go info så kommer disse såkalte vennlig innstilte MBE kompisane å fokke med petimeter detaljer.

Me for le litt mer av dette med pizza ost på tennene seinere i dag....

Posted

ha ha, der tror jeg faktisk thomas ble litt trekte.

Skjønner godt at når han legger ut masse go info så kommer disse såkalte vennlig innstilte MBE kompisane å fokke med petimeter detaljer.

Me for le litt mer av dette med pizza ost på tennene seinere i dag....

No hard feelings  :lol: :lol:

Denne kalenderfunksjonen lurer meg litt, da det står dato i skrivemodus

• 1 month later...
Posted

Meget hyggelig at Stavangergutta-/jentene har ordnet julebord, men hvordan står den for Oslo-filialen sin del? Indisk kanskje? Haveli på Kalbakken? Kun et forslag. Kunne ellers tenke meg et GODT lutefiskstelle!

Ok, kun et lite innspill, for å få tiden til å gå på nattevakt!

Posted

Meget hyggelig at Stavangergutta-/jentene har ordnet julebord, men hvordan står den for Oslo-filialen sin del? Indisk kanskje? Haveli på Kalbakken? Kun et forslag. Kunne ellers tenke meg et GODT lutefiskstelle!

Kanskje du skulle starte en egen tråd i "Lokale aktiviteter i Oslo" - feltet? Oslo-gjengen pleier å arrangere julebord internt hvert år, så det blir sikkert noe i år også!

Posted

Det blir julebord for lokallag Oslo og julemiddag. Julemiddag en mandag før jul og julebord etter jul.

Posted

Setter meg i bilen på Mosby om 20 min.... Så dere får kose dere med grøten!!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...