Jump to content

2005 w211 E 220 CDI Avantgarde


JT1985

Recommended Posts

[/img]Hei

 

Er ny her på forumet og innen Mercedes også, kjøpte meg ganske nylig en E220 w211 med masse utsyr!! og rett utsyr. tidligere eier har holdt den veldig godt, servicer fulgt. veldig fin i lakken og lakkbeskyttelse av type MaXXol Ice.

 

 

Xenon

Automat, 150 HK

Panorama tak, sort sotet glass.

Fjernstyrt Webasto

Harman/Kardon anlegg

Hengerfeste, skjult.

 

Kjøpte meg et aux-in adapter som er beregnet på MOST-forsterkere. greit fornøyd, men det er noe tap i lydkvalitet siden det kobles inn før spilleren. via jack /mobil så er det ikke "høyt" nok, det er begrenset med bass. men lyden er klokkeklar, som handsfree fungerer det strøkent.. har rommet under spilleren til boks og jack kabel. god plass til å gjemme alt der inne så det er helt kurant. :) 

 

Baklykter (LED Smoke) var bestilt, men jeg fikk noen andre, sølv type. var ikke så aller værst når jeg satt de på..  godt mulig den skal senkes litt foran, men den er begrenset hvor mye jeg kan for at det ikke skal subbe borti skjermer.

 

Fulgte med noen Larzon 18" med 265/40 bak og 245/45 foran. 8.5.foran og 9,5 bak, passer bra.. :) hvis det blir noen andre ville det nok blitt AMG felger av samme type.

 

DSC_0031.thumb.JPG.e9e74168f0f557ed2b255345562f6fa0.JPG

DSC_0070.thumb.JPG.4f0764c099fbcd56ce79fbd81805780d.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

lekker bil!:) ang AUX så kunne du ha bare loddet en vanlig minijack kabel til spillern. Det har jeg gjort på min audio20 å da taper man ikke lyd/bass :)

 

Takker :) Ja, jeg så noe om det på youtube, og vurderer å prøve det.. ^^ 

Link to comment
Share on other sites

[quote author=mbgal! :o link=topic=69299.msg419882#msg419882 date=1429458922]

lekker bil!:) ang AUX så kunne du ha bare loddet en vanlig minijack kabel til spillern. Det har jeg gjort på min audio20 å da taper man ikke lyd/bass :)

 

Takker :) Ja, jeg så noe om det på youtube, og vurderer å prøve det.. ^^ 

 

 

 

do that ! mye bedre enn disse boks tingtang :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

[quote author=mbgal! :o link=topic=69299.msg419882#msg419882 date=1429458922]

lekker bil!:) ang AUX så kunne du ha bare loddet en vanlig minijack kabel til spillern. Det har jeg gjort på min audio20 å da taper man ikke lyd/bass :)

 

Jeg fikk det ikke til å høres bra ut.. og har på feelingen at det er litt "jalla" når jeg spilte cd vrengte lyden seg helt, skurrete lyd. mulig det har vært for dårlig jording eller loddepunkt.  hvordan gjør du det med lyden, fordi du må da enten spille en cd med et tomt lydspor samtidig? fikk ikke noe opp på cd-skifter (sånn at jeg kan bruke den kanalen) og  du må ha cd i for at den skal spille? AUX-110 adapteret er fiberoptikk, kobla meg inn etter spilleren på ut-fiber og det ga en bedre lyd, med ikke så god bass som cd men jeg er fornøyd.. Harman Kardon anlegget er uansett helt konge :D

 

 

 

 

 

DSC_0019.thumb.JPG.401ef3eb35608624ef0b05371f0b1d32.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...