Jump to content

Frontspoiler til S124 ???

Recommended Posts

Posted

Lurer på hvor man kan få kjøpt en frontspoiler med grøftelys til en S124. Har prøvd å leite litt på nettet selv men med dårlig resultat,håper noen kan komme med noen tips.

Posted

AMG frontspoiler har plass til ekstralys.

004.jpg

Dette er vel fangeren fra 90/91 til 93. 94 modell fanger ligner ørlitegranne mer på fangeren fra E500

w124amg14sg.jpg

Posted

Yes :D der var noe slikt jeg hadde tenkt meg ja..  Men hvor kan man få kjøpt disse da??  Eller selges de ikke lengre?? Helst noen plasser her i landet da

Posted

originaldelenr WA 124 880 05 40 for den første og WA 124 885 01 25 for den andre.

Koster drøye 10000 DKK pluss frakt fra www.autoimport.dk

Pris hos MB-forhandlerene, autotrio eller stjerneservice? Ring...

Posted

ja den var ikke dommen nei.Hvor får man kjøpt Erebuni her til lands da???

Posted

Hvordan går det med luftingen til oljekjøler og automatoljekjøler hvis man setter på noe sånt?

Posted

004.jpg

Dette er vel fangeren fra 90/91 til 93. 94 modell fanger ligner ørlitegranne mer på fangeren fra E500

Den kom en gang på 80-tallet denne fangeren. Du kunne få den uten ekstralys også.

Posted

Det går an å bygge frontfanger selv. Bruke orginal 124 overdel og 210 underdel. Ikke noe problem. Har sett mange som har gjort dette. Kan bruke andre underdeler også som for eksempel W220. Det er litt jobb, men veldig moro når man har fått det til.

Posted

Har sett et par eksempler på 124 overdel og 210 underdel som har sett VELDIG bra ut! Så det er absolutt noe man bør vurdere fremfor å kjøpe noe ferdig.

Posted

Oki.. det kan jo være en kurant jobb det.. Noen som har bilde av en slik fanger da???

Posted

Frank Osland har gjort dette med sin S124.

DSC04996.JPG

Men det er ikke bare bare, han har brukt en god del tid på tilpassinger.

blant annet så måtte nedre delen kappes på bredden og skjøtes sammen for å få riktig bredde, 210 fangeren var visstnok ikke så lett å sveise som 124 fangeren.

Du får sende epost til oslandfr(@)online.no og spørre.

edit: se der ja. Frank la inn mens jeg svarte.

Posted

Frank Osland har gjort dette med sin S124.

edit: se der ja. Frank la inn mens jeg svarte.

Se der ja. Eivind la inn mens eg svarte, hehe.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...