Tjærand Matre Posted October 13, 2006 Posted October 13, 2006 Hvordan får jeg lys i girvelgeren til automatkassa? Jeg har ikke hatt automatgir i bilen før, så det er ikke lagt opp noen ledning til dette. Har begynt å bli litt dunkelt i krokene i høstmørket... Det jeg tror er lysdingsen er en ca. 10 cm. flettet gjennomsiktig fiberledning med en par cm lang tynn blå plastplugg i den enden som kommer ut fra sjaltegaten. Noen som vet?
Guest Øyvind B. Posted November 25, 2006 Posted November 25, 2006 Det er en pære som må skiftes.Du må av med dekslet rundtgearspaken, pæren ligger i forkant under, mot askebeger. Går greit å skifte,
Guest Bjørn Myhre Posted November 26, 2006 Posted November 26, 2006 Hei ! Jeg prøvde å skjønne hvordan plata rundt girvelgeren skulle tas av, fikk bare av den tynne plastringen som sitter rundt. Hvordan få av selve platen for å komme til pæra? mvh. Bjørn
Olav Posted November 26, 2006 Posted November 26, 2006 Du har nok fibertråd med en sentral lyskilde. Har ikke peiling på hvor denne sitter på G-wagen, men ett eller annet sted innunder dashbordet er nok naturlig. Jeg vil tro at endel brytere rund omkring har samme lyskilden, så det bør kunne gå greit å lete seg fram til hvor du skal koble deg på. Til dere andre med problemer rund dette: Dere skal av med treplata rundt girvelgeren. Den er festet med skrue i bakkant under teppet i midtkonsollen.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now