Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hvordan får jeg lys i girvelgeren til automatkassa? Jeg har ikke hatt automatgir i bilen før, så det er ikke lagt opp noen ledning til dette. Har begynt å bli litt dunkelt i krokene i høstmørket...

Det  jeg tror er lysdingsen er en ca. 10 cm. flettet gjennomsiktig fiberledning med en par cm lang tynn blå plastplugg i den enden som kommer ut fra sjaltegaten. Noen som vet?

• 1 month later...
Guest Øyvind B.
Posted

Det er en pære som må skiftes.Du må av med dekslet rundtgearspaken, pæren ligger i forkant under, mot askebeger. Går greit å skifte,

Guest Bjørn Myhre
Posted

Hei !

Jeg prøvde å skjønne hvordan plata rundt girvelgeren skulle tas av, fikk bare av den tynne plastringen som sitter rundt. Hvordan få av selve platen for å komme til pæra?

mvh. Bjørn

Posted

Du har nok fibertråd med en sentral lyskilde. Har ikke peiling på hvor denne sitter på G-wagen, men ett eller annet sted innunder dashbordet er nok naturlig. Jeg vil tro at endel brytere rund omkring har samme lyskilden, så det bør kunne gå greit å lete seg fram til hvor du skal koble deg på.

Til dere andre med problemer rund dette: Dere skal av med treplata rundt girvelgeren. Den er festet med skrue i bakkant under teppet i midtkonsollen.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...