Jump to content

nye bilen


bige

Recommended Posts

  • Replies 265
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kommer det snart flere bilder eller skal vi sitte her i all evigheten?  :lol: :lol: :lol:

Var og leverte lakk forseglingen de skal bruke i dag . De ønsker att bilen står i utstillingen til jeg henter bilen 06-03 - fredag kl 1215 .....

diskuterer fremdeles vinter felg valget de har tatt , så vi for høre mer sa selgeren , etter STOORT påtrykk om annet ønske - leveres på sommerhjul .....

Link to comment
Share on other sites

Kommer det snart flere bilder eller skal vi sitte her i all evigheten?  :lol: :lol: :lol:

Var og leverte lakk forseglingen de skal bruke i dag . De ønsker att bilen står i utstillingen til jeg henter bilen 06-03 - fredag kl 1215 .....

diskuterer fremdeles vinter felg valget de har tatt , så vi for høre mer sa selgeren , etter STOORT påtrykk om annet ønske - leveres på sommerhjul .....

 

:scratch:

 

Dem ønsket at bilen sto??? Hæ? Kan du ikke hente din egen bil når du vil? Hvorfor skal dem diskutere hvilke felger DU skal ha?

Link to comment
Share on other sites

 

litt innviklet dette - de skulle først levere den 24-12-2014 - men da kunne vi ikke få alt utstyret - så ble det bestemt den skal registreres og leveres  06-03-2015 ( jeg er 60 år den dagen) derav den ventingen . Det med vinter felgene er egentlig min skyld , da jeg hørte prisen på AMG 18" (54tkr) sa jeg ta 17" og de tok da noe de hadde på lager - men der er vi ikke ferdige ......

Link to comment
Share on other sites

Guest alexanderst

Hm.. Virker som USA får innfellbare speil, noe de ikke har hatt før. Rart at de skulle fjerne dette for Europa. Har jo hatt det alltid....

 

Har de fjernet innfellbare speil fra de nye modellene?

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke jeg ville hatt bilen i salgshallen der. Bilen vi fikk for 2 mnd siden var ikke innom der, og de har jo ikke hatt ny versjon av 212'en til utstilling på mange mnd'er.... -Kun eldre og brukte biler. Du vil få bilen levert med utslitte dørhengsler!!!

 

Har du forresten lagt merke til at de like gjerne nå har droppet reservehjul og jekk  :shock:

Link to comment
Share on other sites

Guest alexanderst

Blankere ratt, dongeriflekker på lyst skinninteriør, samt manglende nybillukt kan være direkte konsekvenser av at bilen din blir stående i lokalet. Det er jo din bil, du vil jo sikkert ikke ha X antall mennesker til å nevle i bilen din!

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke jeg ville hatt bilen i salgshallen der. Bilen vi fikk for 2 mnd siden var ikke innom der, og de har jo ikke hatt ny versjon av 212'en til utstilling på mange mnd'er.... -Kun eldre og brukte biler. Du vil få bilen levert med utslitte dørhengsler!!!

 

Har du forresten lagt merke til at de like gjerne nå har droppet reservehjul og jekk  :shock:

Mange år siden jeg gadd og skifte hjul - blir sort på fingrene .....

Blankere ratt, dongeriflekker på lyst skinninteriør, samt manglende nybillukt kan være direkte konsekvenser av at bilen din blir stående i lokalet. Det er jo din bil, du vil jo sikkert ikke ha X antall mennesker til å nevle i bilen din!

det er ikke mange innom der like vell - og den er låst ....... og nøklene ligger på kontoret til daglig leder

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke jeg ville hatt bilen i salgshallen der. Bilen vi fikk for 2 mnd siden var ikke innom der, og de har jo ikke hatt ny versjon av 212'en til utstilling på mange mnd'er.... -Kun eldre og brukte biler. Du vil få bilen levert med utslitte dørhengsler!!!

 

Har du forresten lagt merke til at de like gjerne nå har droppet reservehjul og jekk  :shock:

Mange år siden jeg gadd og skifte hjul - blir sort på fingrene .....

 

Dersom du står gate langs og har valget mellom å bytte selv, eller vente 2 timer på Viking........ Da er valget for meg i allefall lett. Jeg ventet i 2,5 timer på Viking i høst etter å ha punktert for 3.gang Ifjord. Eneste grunn for at jeg ikke byttet det var at reserve hjulet var flatt.

I den nye bilen er det ikke plass til reservehjulet. Hjulbrønnen er fyllt opp med noe annet, syns de kalte det for luftrenser eller noe. Det eneste som ligger der er en liten luftkompressor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...