Jump to content

Bilder av min MB 250 BT 4 matic t205


Trond67

Recommended Posts

Jeg fikk også melding om service i displayet så det passet med at bilen ble 1 år. Joda bilen ble tyst og fin  så det fikset de greit. Angående rolloen så er den vel midlertidig fikset og den har ikke sprettet opp siden. Men skjønte det sånn at bedre mekanismer er på veg.

 

For øvrig så kan jeg glatt anbefale erik arnesen på Bryn. Knall god servise hvor hvert enkelt ankerpunkt jeg hadde ble utredet og behandlet. Fikk jo også nyvasket bil tilbake og gratis lånebil :-)

 

Takk, får sjekke ut det med lyden... Ja, hørt mye bra om dem, får handle der neste gang om det blir MB  :) Lånebil har jeg fått i alle år på Møller, så det regnet jeg med man fikk her også :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja, og symptomene var det samme. En irriterende skurrelyd som dukket opp ved ujevne mellomrom. Lyden var ikke helt enkel og lokalisere men jeg mente den kom fra venstre høyttaler foran. De hadde fått en fix for dette og nå virker det upåklagelig :-)

Link to comment
Share on other sites

Det hadde min trengt også nå... J.... grisevær...

 

Har ikke merket noe til skurring i høyttaler på min, men mulig dette har vært en gjengangerfeil som ble fikset før min ble produsert. Hører også noen klager over vindstøy og at det visstnok skal være en fiks for dette? Har ikke tenkt noe på dette selv..

 

Men har:

 

- Knirking i bakvogn over fartshumper når det er kaldt (hadde det på Audi A6 m.fl. også uten at det var mulig å få bort)

- Begynnende ulyd/knepping i førersete. Enten fra understell eller seterygg eller begge deler, men vanskelig å fremprovosere. Kona rister oppgitt på hodet over meg og lyder i bil...  :lol:

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...