Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jau, kjøpte meg en alarm som har masse kanaler for remot: start, dør, bagasj, vindu, tempratur, rpm m.m

Får koblet meg inn på det meste jeg trenger men ikke remote start saken.

uansett, jeg har ikke et sjema over start/tenning + så har jeg et lite problem siden det er automat og jeg må trykke på bremsa får å starte.

Hvordan funker det der med bremsen og start `?  Sensor eller føler den bare på bremselys kretsen ?

124 300CE 24v 91mod

ps: tror jeg fikk med en grevling som en skal installere i taket også. komplett system ikke sant ? ^^

Posted

Tråkke på bremsen for å få start? altså for å sette den i gir eller for å få startmotoren til å gå rundt?

Om det er det første så er det en vaier fra bremsepedalen bort til girvelgeren som låser girvelgeren i park. er faktisk 2 vaiere, går en fra tenningslås også. For å få bilen ut av park så må tenning være på og bremsepedal bli trampet inn.

Om det er det andre alternativet så vet jeg ikke.

• 2 weeks later...
Posted

urgh, hehe.. vel, ser ut til at hele bilen brant opp gitt..

bare tulla..  :)

men hehe. ser ut til at jeg kan starte uten å tråkke på bremsa, er visst bare en vane jeg har lagt til meg, og har startet å tro at en må det får å starte..

( ** gjemmer seg i kroken )

Posted

Hehehe, vel bedre vane den, enn jeg som hopper i gjerde med bilen til dama hver gang jeg skal starte den..... samt kveler den ved ALLE lyskrys... trykker bare inn bremsen litt jeg, og helt når jeg kommer fram og dermed er motor død.....

Hvorfor f...ken kan ikke hu også ha automat...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...