Jump to content

Omsider (sharif)

Guest frodes.

Recommended Posts

Jeg har fortsatt ikke fått hentet dem' date=' men sharif har lovet meg Toyo Proxes T1-R 225/45-17 på 211 avantgarde-felger (replica selvfølgelig) til 6800,-

Fryktelig stress der oppe for tida, og siden jeg ikke kjører selv denne uka, har jeg ikke maset noe mer på det.[/quote']

Har ikke du ventet noe innmari lenge på dekk og felg?

Får prøve å ikke poste mer i salgstråden denne oprinnelig lå i.

Omsider på plass, men detta kunne gått veldig gæli... :shock:

Jeg prøvde å kjøpe hjul før påske, men da fikk sharif feil dim. Etter påske har det vært sinnssykt mye folk der, og helt håpløst å få gjort noe, men jeg har fått en masse lovnader innimellom om at de kommer snart. Da dekkene omsider var på plass (nå tirsdag), var felgene borte. Jeg ble lovet at han skulle bestille felger omgående, og denna uka har jeg vært innom hver dag. I dag fikk jeg dem endelig. Ble en times venting for å få lagt de på felg i dag. Prisen var egentlig ink. legging på bil, men det gadd jeg ikke mase om i dag (fortsatt fryktelig mye folk). Vel hjemme brukte jeg 16 minutter på å skifte hjul, og kjørte avgårde.. subbsubbsubbsubb.... Boltene var noe sånt som en halv mm for lange, og tok såvidt inni fjæra til skoene i brekket. Heldigvis var de ikke et par mm lenger. En liten runde dremel, så er de korte nok, og nå må jeg stadig bort til vinduet og titte :-)

Ikke er jeg så missfornøyd med hardhet og støy som i fjor heller.

For å ikke bare prate dritt om sharif, så må det nevnes at han har en sinnssyk pågang om dagen, og fortsatt er han veldig hyggelig. Prisene er det jo heller ingenting å si på.

Jeg kommer helt sikkert til å handle mer der, men da skal jeg prøve å være ute i litt bedre tid, evnt. vente til rushet er over.

Regner med det ser likt ut som med de felgene som ble stjålet.

Samme greiene, ja. mb-stjerne i midten av disse, og 3mm forskjellig sporvidde (ikkno jeg greier å se i hvertfall). Ble ganske sent i dag, da jeg brukte en del tid på å slipe ned de gamle boltene og slikt. Kan jo heller ikke ta bilder av en møkkete bil :-)

Hadde lyst til å ta bilder rett etter at den hadde vært på jekken. Kunne omtrent tre hue inn i hjulbuen.

Guest Tin Nguyen

Gratulerer med nye hjul. Disse er mye finere enn de gamle du hadde :)

Hvilke dimensjoner er dette? felger, offset, dekk...

Gratulerer med nye hjul. Disse er mye finere enn de gamle du hadde :)

Hvilke dimensjoner er dette? felger' date=' offset, dekk...[/quote']

Jeg er egentlig foreløpig litt usikker på om jeg syns de er finere. De er liksom så voldsomme.

Dekkene er toyo T1-R 225/45-17. Felgene er 8/17 med ET 38. Burde nok hatt litt høyere innpress, men det er ikke værre enn at det går bra. Kjørte med 235/40-17 på 7,5/17 med ET38 i fjor, og det sporer mer nå :-(

Positivt overrasket over støyen. Det bråker i hvertfall mindre enn jeg hadde forventet, men jeg har jo ikke sammenliknet med noen andre dekk, så at jeg er fornøyd trenger jo ikke bety at de er bra.

Pene felger - rar webadresse. :wink:

hvis du ser på www.ascona.no , så skjønner du det..

Gamle lekebilen til meg og en kammerat. har hatt mye morro i den.

domenet har jeg bare beholdt, og det koster ikke stort heller, så ...

Guest 300TDT
Jeg er egentlig foreløpig litt usikker på om jeg syns de er finere. De er liksom så voldsomme.
Det syntes faktisk jeg også - ble straks mer fornøyd med mine tilsvarende 16-tommere. Men samma det, grattis med nyhjul. :wink: