300e24v Posted January 17, 2015 Posted January 17, 2015 ble merce på meg igjen, en 03 220cdi. har nylig handlet meg 18" avantgarde kopifelger(tror jeg), å der er framfelgene 8.5" med 245 dekkbredde, bakfelgene har 265 dekk og er 9.5". vil det bli problemer i en evt teknisk kontroll med desse felgene? en annen ting, har skiftet framfjærer da den ene knakk, benyttet da kjangsen til å senke bilen ved hjelp av den løse fjærskålen desse bilene har, jeg lagde ett nytt spor til splinten som holder fjærskålen oppe 50mm lenger nede på demperen, men nå er bilen en cm høyere på førersiden, dette irriterer meg litt. Har undersøkt alt i hele forstillinga omtrent men eneste jeg kan se er at øverste vindingen, der fjæra slutter, peker ut mot dekket på den høye siden, og bak mot karross på den lave siden, litt rart at gummiputa ikke er lik? har dette noe å si på høyden? her er felgene. ikke min bil på bildet.
simonkarlsen Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 på noen biler så er den litt høyere på førersiden pga når du setter deg inn så blir den like høy ca på begge sider
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now