Guest 2271 Posted October 5, 2006 Posted October 5, 2006 Vi har fått med oss grunnleggeren vår igjen... 1001 => kjent for de fleste som Simen Malerbakken!! (så en tråd var i ferd med å skli ut fullstendig nå - så her er velkomst-tråden!!)
FrodeS Posted October 6, 2006 Posted October 6, 2006 Vi har fått med oss grunnleggeren vår igjen... 1001 => kjent for de fleste som Simen Malerbakken!! (så en tråd var i ferd med å skli ut fullstendig nå - så her er velkomst-tråden!!) Hiver meg på. Håper vi får se mer til deg her, Simen. Og ikke minst mange gode tilbud til medlemmene!
Simen Malerbakken Posted October 6, 2006 Posted October 6, 2006 For en hyggelig velkomst, jeg har nok igjennom årene som har gått fått en litt annen innstilling, men det er gøy å se at dere får det til å gå rundt. Klubben har stort potensiale og forhåpentligvis klarer man å ivareta alle interessene og alle vingene innenfor Mercedes-Benz. En klubb som denne med så gode organisatoriske ledere som er på plass nå tror jeg kan nå langt, viktig er også at man satser målrettet og seriøst på de fokusområder man velger. Jeg syns det er spennende å se hvordan utviklingen av "barnet" går, for det er ikke til å skyve under en stol at MBE nok er litt øyesten for meg.
Sarlacc Posted October 17, 2006 Posted October 17, 2006 Slutter meg til; Hyggelig å se deg her igjen, Simen!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now