Jump to content

Recommended Posts

Posted

Som emnet,  ønsker å kjøpe denne. Den passer nok på flere,  da den bakre lydpotta jeg kjøpte kom fra en e280 og den var helt lik,  men jeg vil tro at delen må komme fra en bensiner.

Noen som har,  gjerne i nærheten av Larvik

Posted

Har en jeg, bor i Kongsvinger. Går an å sende, koster litt mer pga lengde. Eventuelt om noen i klubben kanskje skal samme vei?

Posted

Jeg var hos Torbjørn Viko i Holmestrand for 2 mnd siden. Da skulle jeg ha bakre potte til en 220e sedan. Men den var rusten. Den midtre potta tror jeg var bra, og den er lik på sedan og stv. -IKKE kjøp til 230e de er tynnere.

Posted

Takk for tips,  jeg har hørt om han Torbjørn  Viko før,  så det sjal sjekkes ut:)

@  Eivind s:  Det var ikke så lenge siden jeg kjøpte bakpotte,  og da sjekket jeg frakt på den,  og det kom på ca 350,  så det vil nok ikke lønne seg.  Heldigvis var han jeg kjøpte bakpotte av titt og ofte i larvik,  så den ble jaggu levert fraktfritt:)

Jeg vet det er ihvertfall 2,  hhv Bjørn og Steinar som driver mye med MB  i Andebu som jeg skal sjekke ut. 

@ deltaone:  så det er lik midtre potte på alle 124 biler?  Da bør det være enkelt å finne en.  230e er tynnere enn E200 også?  Det gikk vel et skille i 91 el 92 da de begynte å  Sette E foran modellbetegnelsen,  når 230e ble avløst av E220,  passer  alle midtpottene fra  E200-300 kanskje?   

Posted

Ikke lik potte på alle 124 nei.

Lik midtre potte på alle 124 med 220E. Uavhengig av om det er sedan, coupe eller stasjonsvogn.

• 2 weeks later...
Posted

Jeg har midtre og fremre potte til en 1990 230e liggende, vet at det er likt på en stv og sedan.

Trodde jeg kunne bruke den midtre potta fra 230e'en til min e220, men det er en del mindre diameter på den.

Er nok forskjell på diameter på røret på div modeller. På  min cab så er det bakre røret ikke likt med verken stv eller sedan.

Bruk mekonomen.no til å sammenligne.

Men du kan i allefall bruke det midtre røret fra både stv og sedan til  din bil!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...