Brage Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Hei, ny på forumet her. Har gjort fleire søk her og på Google utan resultat. Har nett kjøpt meg ein c180 som gjekk greit fram til for ei veke sidan. Kjøpte han for vrakpant så tenkte eg kunne prøve å få liv i han. Problemet: Eg er dieselmann. Har skrudd ein del M102 og M103, men kjenner ikkje til dette med elektronisk innsprut. Bilen vil ikkje starte. Brumma mykje før han rett etterpå stoppa i følgje førre eigar. Høyrast ut som Jake Brake motorbrems på lastebilar. Kva eg har gjort Sjekka at det ikkje er bensin i olja Kinna utan pluggar for å sjå om han har vore alt for rå. Sjekka og bytta pluggar Sett etter gnist og det er det, men den 4. får overslag. Starta bilen med startgass, men brummar utruleg mykje etterkvart før han kveler seg ved litt rusing mellom 1000 og 2000. Prøvde ikkje over 2k. Ytterligare info: Førre eigar monterte konfilter eit par dagar før han stoppa (har ikkje luftfilterboksen lenger). Alt av forslag tek eg mot med stor takk.
Tor Anton Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 jeg prøvde åpent kona filter på en 230E å den gikk dårlig å å var lite happy. Har denne to coiler i toppen eller to dobble coiler under innsuget??? Sjekk disse å evt timing. Kan skje at den har hoppet over en tann da den fjusket å skjøt med det åpne filteret.
Brage Posted January 3, 2015 Author Posted January 3, 2015 Pluggkablane er kobla inn på det (eg hadde forventa var fordelaren) som sitt nede ved fuelrailen. Er ikkje timing litt farfetched? Han gjekk godt dei fyrste dagane med det opne filteret. Las om nokre spjeld som hadde fort for å ryke på desse. Kan det vera noko der?
Tor Anton Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 det er coilene som sitter under innsuget. de nyere har c.o.p. Hender det er feil på gass-spjeld,men det er ikke grunnen til at du har gnistfeil på en plugg.
Brage Posted January 3, 2015 Author Posted January 3, 2015 Ok prøver å Ohme dei før eg hentar nye coilar i morgon. Så får eg sjå korleis det barkar seg i veg. Takk så langt Tor Anton!
Brage Posted January 5, 2015 Author Posted January 5, 2015 Då bytta eg coilane i går, pluggledningar i dag. Henta bensinpumpe i tilfellet den som står der ikkje leverer nok og får ein fyr opp for å diagnosere. Radt auka verdien 50% med nye kablar ... Null niks enno. Kom gjerne med innspel.
Brage Posted January 5, 2015 Author Posted January 5, 2015 Edit: Har teke av toppdekselet for å sjekke timinga mot reimhjulet, men finner ikkje merkjene på kammen. Motorkoda er forresten m111.920 opptil 08.95, tyskimportert. Ringte ein lokal BOS mekanikar, men han var usikker. Snakka om eit overspenningsrelé på h.side som var lik w124. Han nemnde au på gasspjeldet og startsperreljosa i spegelen som forsåvidt ikkje ljoser korkje grønt eller raudt. Alle sikringar i koffert og motorrom er OK.
Tor Anton Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 det er ikke merker på kammene,men du kan sette inn en m6 skrue i hver kam da veiva står på 20 grader. Om startsperra fjusker så skal du ikke ha gnist på 3.5plugg, samme med gass-spjeld og ovp. Har du byttet om på pluggledningene på coilen da???
Brage Posted January 5, 2015 Author Posted January 5, 2015 Ok. Takk. Kjedet såg bra ut mot merkjene. Spot on. Har satt dei att der dei stod.
Tor Anton Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 ja 1 og 4 å 2 og 3 har samme coil så du skal kunne bytte plass på 1 og 4 uten problemer.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now