Rall Posted December 30, 2014 Posted December 30, 2014 legger et par bilder av min comand/navi til min w211. Skjermen fikk seg et trykk og tok kveld. Noen som vet hvilken comand dette er da de på mb i dag ikke kunne finne ut av det. De ble usikker på hvilken dette er da de gikk inn på min bil fikk han opp flere koder som sa de kunne være den ene eller andre type.. Har akkurat plukket den ut av bilen nå. Denne koster sikkert litt. Det er så mange typer sa han. Den største med tv ser vel lik ut utenpå. Har aldri sett etter en tv funksjon men dvd spiller den. Delenummer jeg fikk av mb i dag var a211 820 98 89 som koster alt fra 16880.- til rundt 18500.- på autoroyal og a211 820 22 97 som koster 58 460.- på autoroyal, som ingen stemmer med delenummer på navin jeg tok ut av bilen. På autoroyal koster den etter det delenummer på bildet 34430.- Er det mulig med reparasjon? Mb sa at det kan de ikke.
Phantom Posted December 30, 2014 Posted December 30, 2014 dette er command aps dvd ntg 1. sikkert den repareres,men blir ikke så billig. kanskje kjøp bare brukt ,men som fungere ? feks. den http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=53031440&q=command&sort=0&ref=fas
Rall Posted December 30, 2014 Author Posted December 30, 2014 dette er command aps dvd ntg 1. sikkert den repareres,men blir ikke så billig. kanskje kjøp bare brukt ,men som fungere ? feks. den http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=53031440&q=command&sort=0&ref=fas Kunne vært en ide og kjøpt brukt, men kjenner en del folk som har fått esker med bøker i posten etter og ha bestilt fra finn.. uten og komme noen vei da selger ikke er kredittverdig etc.
The Marlboro Man Posted December 30, 2014 Posted December 30, 2014 ny til 58 000, prosecution rests... jeg kjøper gjerne DVD enheten din, om den er mulig å få separat...for min tuller.
KennethJ Posted December 30, 2014 Posted December 30, 2014 Det lå et par på ebay til noen få tusenlapper tidligere i kveld..
Beckern Posted December 30, 2014 Posted December 30, 2014 dette er command aps dvd ntg 1. sikkert den repareres,men blir ikke så billig. kanskje kjøp bare brukt ,men som fungere ? feks. den http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=53031440&q=command&sort=0&ref=fas Kunne vært en ide og kjøpt brukt, men kjenner en del folk som har fått esker med bøker i posten etter og ha bestilt fra finn.. uten og komme noen vei da selger ikke er kredittverdig etc. Hvis du ikke kan hente selv bruker du bare sikker betaling via finn. Fungerer gull men koster et lite gebryr.
Rall Posted December 31, 2014 Author Posted December 31, 2014 Takker for svar, men sjekket litt på finn nå, er det noen som vet om NTG2.5 comanden passer inn i min bil? Er det noe ombygging av kabler etc?
Rall Posted December 31, 2014 Author Posted December 31, 2014 ny til 58 000, prosecution rests... jeg kjøper gjerne DVD enheten din, om den er mulig å få separat...for min tuller. ja jeg skal huske på deg der , er ikke noe tull med dvd i min comand. men får vente og se hva jeg gjør eventuelt finner først,
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now