_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 28, 2014 Posted December 28, 2014 Dette må sies å være i det øvrige sjiktet Mercedes-Benz S-Klasse S63 585 HK Sjekk det interiøret!
Davor Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Hvem i all verden har allerede klart å klokke inn 32000km i en sånn bil!!
Guest alexanderst Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Den der har jeg siklet på lenge nå Jeg har sett at det ligger en S500 av nytypen ut der det ser ut som det har blitt slitasje på førersetet allerede? Hvordan i all verden skal det være mulig etter så få km? http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=54100459 Ser i ettertid at bildet av førersetet er fjernet, slik at folk ikke skal se skaden..
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 29, 2014 Author Posted December 29, 2014 Den der har jeg siklet på lenge nå Jeg har sett at det ligger en S500 av nytypen ut der det ser ut som det har blitt slitasje på førersetet allerede? Hvordan i all verden skal det være mulig etter så få km? http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=54100459 Ser i ettertid at bildet av førersetet er fjernet, slik at folk ikke skal se skaden.. Så den i går også Stusset over disse bakseteputene. Er dem oppblåsbare? Aldri sett før
Megaoctane Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Svart luksus-Mercedes med svart interiør som Alexander linket til synes jeg blir for kjedelig. Burde vært beige eller lys interiør for å få frem litt kontrast - særlig når det er i million klassen.
Toalmar Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Svart luksus-Mercedes med svart interiør som Alexander linket til synes jeg blir for kjedelig. Burde vært beige eller lys interiør for å få frem litt kontrast - særlig når det er i million klassen. Vil nok si meg enig med Megaoctane her ja :)
Guest alexanderst Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Rimelig enig der ja, men synes førerstolen var litt vel slitt for den prisen. Håper forhandleren får farget opp skaden.
Trond67 Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Rart å tenke på at mange som har sånn bil gjerne sitter bak Selv hadde jeg gladelig kjørt den hver dag.
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 29, 2014 Author Posted December 29, 2014 Skikkelig pent med lyst interiør, men det fører med seg litt mer arbeid Mørke seter blir selvsakt like utsatt, men man ser det jo bedre på lyst interiør.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now