Olav Posted October 2, 2006 Posted October 2, 2006 SL med spenstig fargevalg: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8463655
Alexander Posted October 2, 2006 Posted October 2, 2006 Aahhh, den har jeg sett en del ganger på Lørenfallet blant annet. Det har blitt skrevet litt om den her på forumet før også.
CHARLIE Posted October 2, 2006 Posted October 2, 2006 Den bilen var dritlekker, bortsett fra interiørfargen!! Hadde bilen derimot vært samme gulfargen på utsiden, så hadde det nok stilt seg annerledes for min del.
Enebakk Posted October 4, 2006 Posted October 4, 2006 Hvar å så på den i går på Juul Gulbrandsen på Ensjøveien. den hvar drit tøff spør du meg. den hvar lakkert svart matt å det gule int ble bare prikken over i spør du meg
Guest Marius Posted October 15, 2006 Posted October 15, 2006 Hei, Hyggelig å høre at dere har meninger om bilen. Det viser også at man kan få det man har lyst på .... Hilsen han som har i oppgave å selge den ! Marius Salgssjef Bertel O. Steen Ensjø
TEH Posted October 15, 2006 Posted October 15, 2006 Hei, Hyggelig å høre at dere har meninger om bilen. Det viser også at man kan få det man har lyst på .... Hilsen han som har i oppgave å selge den ! Marius Salgssjef Bertel O. Steen Ensjø Hyggelig og vite at dere (BOS) "skurrer" litt i bakgrunnen . Ang bilen så synes jeg den er meget tøff. Men den må da være veldig følsom for fingermerker, også blir det kjedelig for meg som elsker å polere bil. Ang. interiøret så er jeg enig med Enebakk, prikken over en stoor i
Guest Marius Posted October 17, 2006 Posted October 17, 2006 Jeg tror at vi (butikken) er medlem. Jeg meldte ihvertfall oss inn for noen år siden. Utrolig bra at så mange har meninger og er intr. i verdens grommeste biler (de andre er jo bare dårlige etterligninger...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now