KL Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Kilde: http://www.reddit.com/r/Justrolledintotheshop/comments/2q8f5f/i_was_amazed/
Arnfinn Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Ender jo bare med at de som stjæler bilen sliter ut kløtsjen.
Guest alexanderst Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Lett å klippe opp en hengelås da..
CHARLIE Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Nesten som Saab Nei, den låses i revers Forøvrig noe av det dummeste jeg har sett. Ødelegge både midtkonsoll, girkule og girpose. Dessuten er det jo bare å brekke løs innfestningen på midtkonsollet (og ødelegge det enda mer) å gi gass
Toalmar Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Nesten som Saab Nei, den låses i revers Forøvrig noe av det dummeste jeg har sett. Ødelegge både midtkonsoll, girkule og girpose. Dessuten er det jo bare å brekke løs innfestningen på midtkonsollet (og ødelegge det enda mer) å gi gass Er vel ikke reverse der oppe, men 5. gir
Sven Håkon Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Alt er jo "...å bare.." hvis man tenker slik - men med denne innretningen gjør man det i det minste mye vanskeligere for kjeltringer som bare skal herje eller kjøre hjem.. Jeg har forresten tidligere sett en lås som settes ned i girtrappen på MBer med automatgir også - litt enklere her, siden man ikke trenger å montere noe annet i tillegg.
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Nesten som Saab Nei, den låses i revers Forøvrig noe av det dummeste jeg har sett. Ødelegge både midtkonsoll, girkule og girpose. Dessuten er det jo bare å brekke løs innfestningen på midtkonsollet (og ødelegge det enda mer) å gi gass Er vel ikke reverse der oppe, men 5. gir Muligens Saab har giret der? Den løsningen så utrolig sær ut. Jeg er sær, burte ha likt den, men det gjør jeg ikke
Guest alexanderst Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Alt er jo "...å bare.." En slik løsning lager bare mer bryderi for en selv og tyven. Slike inngrep er uaktuelt i en bil...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now