Jump to content

Recommended Posts

Guest alexanderst
Posted

Lett å klippe opp en hengelås da..

Posted

Nesten som Saab :)

Nei, den låses i revers 8)

Forøvrig noe av det dummeste jeg har sett. Ødelegge både midtkonsoll, girkule og girpose. Dessuten er det jo bare å brekke løs innfestningen på midtkonsollet (og ødelegge det enda mer) å gi gass

Posted

Forøvrig noe av det dummeste jeg har sett. Ødelegge både midtkonsoll, girkule og girpose. Dessuten er det jo bare å brekke løs innfestningen på midtkonsollet (og ødelegge det enda mer) å gi gass

Er vel ikke reverse der oppe, men 5. gir

Posted

Alt er jo "...å bare.." hvis man tenker slik - men med denne innretningen gjør man det i det minste mye vanskeligere for kjeltringer som bare skal herje eller kjøre hjem..

Jeg har forresten tidligere sett en lås som settes ned i girtrappen på MBer med automatgir også - litt enklere her, siden man ikke trenger å montere noe annet i tillegg.

Posted

Er vel ikke reverse der oppe, men 5. gir

Muligens Saab har giret der?

Den løsningen så utrolig sær ut. Jeg er sær, burte ha likt den, men det gjør jeg ikke  :lol:

Guest alexanderst
Posted

Alt er jo "...å bare.."

En slik løsning lager bare mer bryderi for en selv og tyven. Slike inngrep er uaktuelt i en bil...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...