Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er det noen som vet om det finnes noen braketter/monteringskit til disse motorene?.

Det vil da være snakk om en vortec kompressor.

Jeg ser det er "flere" som har montert det så ble litt nyskjerrig på om det finnes noe så det er bare å "bolte" det rett på en m119.

Posted

Er et firma som driver på å utvikler kompressor kit til m119 for tiden. Prototypen skal startes på rundt februar sist jeg pratet med dem.

Hi Martin our supercharger system has been delayed because of our other product development works but will be back on our testing car in February 2015 😊

Then we start on our M119 kit!! :)

Mike

Dkubus

Posted

Er et firma som driver på å utvikler kompressor kit til m119 for tiden. Prototypen skal startes på rundt februar sist jeg pratet med dem.

Hi Martin our supercharger system has been delayed because of our other product development works but will be back on our testing car in February 2015 😊

Then we start on our M119 kit!! :)

Mike

Dkubus

Finnes det noe mere info om dette noen steder og evt priser?

Posted

Dette er ikke utviklet enda så vet ikke pris eller lignende. Eneste jeg vet er at de skal bruke en vann til luft ic pga plass i disse bilene.

500AMM her på forumet har en koenig ombygd e60 amg w124 med kompressor så send han en pm. Vet han har luftet tanker om å bytte kompressor nå i tiden fremover så hvis man er heldig kan han lage en skisse av branketen som er brukt på hans bil. Så kan man kanskje få laget et par eksemplarer på en vann/laser skjærer. Vet det er et par til som vil være interessert meg inkl.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...