Guest sub_sonic Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Kom til å legge merke til at hovedlysene mine går ned når jeg gasser på... Er det no form for vacum styring på lysene (som alt er på bilen Dette er en w124 88modell Noen som har vært bortte i dette før? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Kom til å legge merke til at hovedlysene mine går ned når jeg gasser på... Er det no form for vacum styring på lysene (som alt er på bilen Dette er en w124 88modell Noen som har vært bortte i dette før? Du har vel høydejustering? Det er vacuum-styrt. Jeg har en liten lekkasje i varmeapparatet mitt, så hvis ikke jeg kjører med EC på, så synker de ned etterhvert. Aner ikke hvorfor det skjer når du gir på, det skal jo normalt gi "mer" vacuum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Regner med det er bensinbil!? Kan banne på at det er vakumslange ett eller annet sted i motorrom, bak kombiinstrument eller lignende som er gåen/falt av Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts