Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei hei. Jeg måtte kjøre frua rundt for og handle til jul nå i dag. Så jeg ble jo sittende i bilen og vente mens ho styra i kjøpesenter. Når jeg satt i bilen så dukket plutselig det opp en melding jeg ikke har sett før. Start motoren om 3 min ellers vil..så rakk jeg ikke og lese mere...  For da tok frua opp døra og meldingen ble borte.Kan det være at jeg brukte litt mye strøm når jeg satt der og venta? Bilen er en 07 e-klasse 200 cdi

Posted

Vi får se hva slags spennende feilmeldinger som et lagret i morra! :)

Posted

"start motoren innen 3 min eller comand vill slå seg av" - neste er -" comand vil slå seg av om 30sek" .......... fått den en del ganger når fruen er og handler . 

Posted

Hei. Er ny her og trenger litt hjelp.

Har et varmeaperar som funker fint når bilen har stådd en stund, men er jeg inne på butikken i 5 min så starter ikke vifta. Kan ta toppen 10 min før den kommer på og da funker allt som det skal. De på verksted sa det var modulen som var gåen. Hvor kan jeg finne det? Bilen er en 2009 w204 220

Posted

Hei. Er ny her og trenger litt hjelp.

Har et varmeaperar som funker fint når bilen har stådd en stund, men er jeg inne på butikken i 5 min så starter ikke vifta. Kan ta toppen 10 min før den kommer på og da funker allt som det skal. De på verksted sa det var modulen som var gåen. Hvor kan jeg finne det? Bilen er en 2009 w204 220

Hei

Tror du skulle laget en egen tråd angående ditt problem

Tråden du har postet i nå gjelder noe annet

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...