Tni Posted December 18, 2014 Posted December 18, 2014 Hei. Opplevde en liten sak tidligere i dag. Jeg låste opp bilen, satt i nøkkelen og det kom bare noen pipelyder og det var ikke mulig å starte bilen. Nøkkel kunne dreies. Prøvde flere ganger og når jeg først dreide litt frem og tilbake på rattet samtidig som jeg prøvde nøkkelen låste den opp og startet bilen. I etterkant synes jeg selve låsen virker tregere enn tidligere selv om den kan startes. Batteriet virker bra på begge nøklene. Bør jeg få et verksted til å se på dette? Kan den kutte helt ut til slutt? Bilen har gått CA 90.000 og er en 2010. Mvh Tore
Crstoro Posted August 6, 2016 Posted August 6, 2016 Hei, Hva var feil med bilen? Har fått det samme problemet på min bil og nå starter den ikke.
Tni Posted August 6, 2016 Author Posted August 6, 2016 Hei. Det endte med at jeg ikke fikk startet i det hele tatt. Den elektroniske låsen måtte byttes. Kom på ca 10.000,-
Crstoro Posted August 8, 2016 Posted August 8, 2016 Ok, hvis det ikke er værre enn det. Skal få lest av feilkoder på bilen, det er sikkert det samme problemet på min. Takk for svar
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now