Sondrusen Posted December 18, 2014 Posted December 18, 2014 Selger min E250 diesel som kun tar plass, det er en sedan. Bilen har Skinn interiør AMG gen 1 Frontfanger med lykter Facelift deler. Bilen er kjørbar og alt, men pumpen gir av og til altfor mye diesel, og jeg vet ikke hvorfor. Kan være det holder å skru ned trykket. Men siden jeg har kjøpt annen bil vil jeg ha den vekk. VEEELDIG lite rust på den, unntatt at gulvet på begge sider fremme burde blitt sveiset, dårlig arbeid fra da bilen ble resturert for ett noen år siden antar jeg. Bilen står i Bergen
Skulebollen Posted December 18, 2014 Posted December 18, 2014 Hvilket ratt er det? God stand og pris uten airbag?
Sondrusen Posted December 19, 2014 Author Posted December 19, 2014 Ratt ja, har 2 stk. Der som er på bildet er ett CLK ratt mener jeg, men det passer fint inn i bilen Har også ett w124 ratt som ble trekt opp igjen for en tid siden. Airbagen mangler en fløyteknapp på høyre side, men er i god stand ellers. 200kr om noen vil ha det. 500kr for dette
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now