Roger H. Posted September 28, 2006 Posted September 28, 2006 Er det stor forskjell på delepriser fra Norge til Tyskland? Er i Tyskland et par-tre ganger i året, så jeg lurer på om det lønner seg å stikke innom en forhandler og ta med seg"tingogtang" hjem i kofferten..? Blir jo svimmel av å restaurere gammel Gelandewagen med de priser de serverer her på berget...
Guest 2271 Posted September 28, 2006 Posted September 28, 2006 Det er nok forskjeller å hente på diverse deler! Ellers kan du jo benytte deg av flere av våre samarbeidspartnere - se "Samarbeidspartnere" på hovedsiden! Jeg var dessuten innom Mercedesshop i går for første gang, og her fant jeg også flere deler hvor det var astronomiske forskjeller på prisene.... Da må du likevel beregne litt ekstra i omkostninger/frakt++.
Thomas Madsen Posted September 29, 2006 Posted September 29, 2006 hehe Var inne på mercedeshop når jeg hadde problemer med vindusheis i bakdør. når jeg forklarte att nypris på den i norge var ca 500 dollar var det en som lurte på om døra fulgte med.... Sier jo litt om prisforskjell
Trond N Posted September 30, 2006 Posted September 30, 2006 frakt kan bli veldig dyrt hvis det er ukurant størrelse på ting du kjøper fra usa mercedes shop er vel usa
Roger H. Posted September 30, 2006 Author Posted September 30, 2006 Kjøpte fenderskirts til en Cadillac for en kompis, og der var frakta like dyr som varen, så man bør nok se det litt an..men hva med delenummer? Er det samme nr på deler i USA som i Europa? For å få unngå å få feil del, er det vel en fordel å bestille med delenr.....
CHARLIE Posted September 30, 2006 Posted September 30, 2006 Er det stor forskjell på delepriser fra Norge til Tyskland? JA!! Det er ca 45-50% lavere priser på både deler og arbeid!! Vi reiser til Klaus+Co i Flensburg og tar alle dyre reperasjoner og servicer. Klaus+Co er et Mercedes Benz verksted på lik linje med Bertel O Steen sine avdelinger i Norge. Telefonnummer 0049 46 199 740, og spør etter Holger Rolfs. Han snakker dansk, og er en utrolig hjelpsom og hyggelig fyr.
Roger H. Posted October 1, 2006 Author Posted October 1, 2006 Supert, dette var kjempe info... Kombinere med ferie og da går jo detta greit..
Guest Martin Heie Posted October 2, 2006 Posted October 2, 2006 Hei, Hva har man vel ikke www.jetcarrier.com for? Mvh Martin
Roger H. Posted October 2, 2006 Author Posted October 2, 2006 Og dette fungerer greit? Er pakking/handling/frakt inkl.? Hva kommer eventuelt i tillegg?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now