Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er det stor forskjell på delepriser fra Norge til Tyskland?

Er i Tyskland et par-tre ganger i året, så jeg lurer på om det lønner seg å stikke innom en forhandler og ta med seg"tingogtang" hjem i kofferten..?

Blir jo svimmel av å restaurere gammel Gelandewagen med de priser de serverer her på berget... :x

Posted

Det er nok forskjeller å hente på diverse deler! Ellers kan du jo benytte deg av flere av våre samarbeidspartnere - se "Samarbeidspartnere" på hovedsiden!

Jeg var dessuten innom Mercedesshop i går for første gang, og her fant jeg også flere deler hvor det var astronomiske forskjeller på prisene.... Da må du likevel beregne litt ekstra i omkostninger/frakt++.

Posted

hehe

Var inne på mercedeshop når jeg hadde problemer med vindusheis i bakdør.

når jeg forklarte att nypris på den i norge var ca 500 dollar var det en som lurte på om døra fulgte med....  :shock:

Sier jo litt om prisforskjell

Posted

Kjøpte fenderskirts til en Cadillac for en kompis, og der var frakta like dyr som varen, så man bør nok se det litt an..men hva med delenummer? Er det samme nr på deler i USA som i Europa? For å få unngå å få feil del, er det vel en fordel å bestille med delenr.....  :?

Posted

Er det stor forskjell på delepriser fra Norge til Tyskland?

JA!! Det er ca 45-50% lavere priser på både deler og arbeid!! Vi reiser til Klaus+Co i Flensburg og tar alle dyre reperasjoner og servicer.

Klaus+Co er et Mercedes Benz verksted på lik linje med Bertel O Steen sine avdelinger i Norge.

Telefonnummer 0049 46 199 740, og spør etter Holger Rolfs. Han snakker dansk, og er en utrolig hjelpsom og hyggelig fyr.

Guest Martin Heie
Posted

Hei,

Hva har man vel ikke www.jetcarrier.com for? :D

Mvh

Martin

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...