Stjerne Posted December 11, 2014 Posted December 11, 2014 Sjablon (Lackierstern) til å lakke hjulkapsel i bilens farge ønskes kjøpt (eller leid). Diametern er hhv 13 cm, 23 cm og 39 cm på indre ring (rundt stjerna), ytre ring og hele hjulkapselen. Et eksempel: http://www.cbs-autoteile.ws/artikel/Lackierstern.php?ArtNummer=LS_Typ4 Jeg bor i Oslo. Mobil 95 02 99 02.
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 Hei! Klarer du å fremskaffe dette, er jeg evig takknemlig om du gir et pip
Olaf Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 En ulempe med sjabloner, og kanskje derfor årsaken til at det er så vanskelig å få tak i, er at man ofte utsettes for den s.k. kapillæreffekten. For de som ikke vet hvordan det virker, så tenk på f.eks. blod som trekker seg opp i et tynt glassrør uten at man behøver sug i andre enden. Det samme skjer med sjabloner, fargen trekker seg ofte inn under sjablonen. Jeg har holdt på med levering av lakkeringsutstyr, og har sett det i praksis. Hvis man ikke får tak i sjablonen, så må man jo maskere, og det er jo noe herk med tape. Under forutsetning av at den tåler overlakkering, kan man kanskje spraye på noen lag med Plasti Dip? Den kan forsiktig skjæres til, og kan bare rives vekk etter lakkering. Det kan jo også gjøres om igjen ved lakkering av flere strøk, Plasti Dip skader jo ikke den nypåførte lakken etter at den er tørr. Skjærer man litt feil, er det jo også enkelt å kline på litt mere Plast Dip! Med vennlig hilsen, Olaf
tommern57 Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 Jeg folierte mine, skar ut de tre tre-kantene og lakka. Og så fjerna jeg etterpå.
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 Hva gjorde Mercedes-Benz på fabrikken? Dem originale er jo så strøkne i kantene.
Tor Anton Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 ganske greie å maskere å disse da, på grensen til gøy t.o.m.
Stjerne Posted December 13, 2014 Author Posted December 13, 2014 ganske greie å maskere å disse da, på grensen til gøy t.o.m. David A. Leavines synes å være av samme oppfatning: how to paint your wheels part 1 how to paint your wheels part 2 how to paint your wheels part 3 finished
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 Det er sånn jeg har gjort det også
Auto Premium Posted December 31, 2014 Posted December 31, 2014 84 EUR for a piece? And if i paint 18 pieces at one time, then i need atleast 4 trafarets.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now