Trond67 Posted December 9, 2014 Posted December 9, 2014 Har sett endel på E klasse og c klasse biler med 4 matic i det siste og reagerer på at de er endel høyere en de med bakhjulstrekk. Selv med AMG pakke så er de et par tre cm høyere. Det jeg lurer på er om det kan ungåes vist man fx bestiller med luftfjering eller sportsfjering?? Har spurt noen selgere men har ikke fått noe entydig svar
FrodeS Posted December 10, 2014 Posted December 10, 2014 124 og 210 er høyere. 211 og 212 vet jeg ikke med, men syns ikke 211'ene er noe spesielt høyere. Vet montering av ny luftbelg bak, var det riktignok annen vinkel for 211 med 4matic enn for de uten, men det var veldig lite om å gjøre.
Trond67 Posted December 10, 2014 Author Posted December 10, 2014 Er nok mest på s205 jeg har lagt spesielt merke til dette. Den røde har 4matic og den hvite bakhjulstrekk.
FrodeS Posted December 10, 2014 Posted December 10, 2014 Den røde ser helt klart best ut. Den hvite var nå fryktelig lav, kan det være noe sports-/amg-tull på den, som ikke den røde har?
Trond67 Posted December 11, 2014 Author Posted December 11, 2014 Dete er jo biler med full Amg så jeg synes ikke de bør stå på stylter . Prøver å nøste opp i hva som skiller på fjæringsfronten men det er det tydeligvis ikke mange som veit foreløpig
Trond67 Posted December 12, 2014 Author Posted December 12, 2014 Da viser det seg at vil man ha en bil som den Røde så velger man comfortfjering og vil man ha en lavere mer sporty bil så må man huke av for luftfjering eller senket sportsunderstell. Den under hadde sportsunderstell og var absolutt nydelig å kjøre
FrodeS Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 Da viser det seg at vil man ha en bil som den Røde så velger man comfortfjering og vil man ha en lavere mer sporty bil så må man huke av for luftfjering eller senket sportsunderstell. Så ... kan man ikke få luftfjæring med litt mer fornuftig høyde? Kan C-klasse heves og senkes med knapp inni sånn som E?
Trond67 Posted December 12, 2014 Author Posted December 12, 2014 Jo godt spm Luftfjærene kan heves eller senkes etter eget ønske og er sånn sett det aller beste alternativet. Bortsett fra prisen da
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now