Jump to content

nivåregulering

Recommended Posts

Posted

Hvordan går man frem når man skal skifte til ny "støtdemper" på en e 300

97 mod? bilen min har automatisk nivåregulering.i den  fjærsylinderen som jeg kjøpte var det ikke olje, så jeg lurer på om det lønner seg å fylle olje i røret å isåfall hvor mye å hvilken type? er der ellers noe viktig man bør huske på under demontering/montering?

Posted

97 mod? bilen min har automatisk nivåregulering.i den  fjærsylinderen som jeg kjøpte var det ikke olje, så jeg lurer på om det lønner seg å fylle olje i røret å isåfall hvor mye å hvilken type? er der ellers noe viktig man bør huske på under demontering/montering?

Hva slags bil har du egentlig? Er det en E300 diesel sedan?

Du skal altså bytte "støtdemper" bak? Det som ser ut som støtdempere er i virkeligheten bare hydraulikkrør, mens dempinga sitter gasskuler lenger inn i systemet.

Posted

Ja det stemmer det !

Bare for å ha spurt : hvorfor skal du bytte den?

beklager at jeg ikke har noe godt svar på det du spurte om.

Posted

jeg må skifte fjærsylinderen fordi  den knakker å bråker som f..

Posted

Fylle røret gjør det raskere å lufte den etterpå, men det gjør også at det er mer klin å jobbe med.

Jeg hadde bare montert den nye.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...