Guest 2271 Posted September 27, 2006 Posted September 27, 2006 For en kollega skulle jeg gjerne forsøkt å finne ut om denne bilen eksisterer enda: MB 250S Modell: 1967 Type: W108 Farge: Hvit Skilttype: L-????? Gir: Manuell Kjennetegn: Amerikansk type, originale ekstralykter, ikke utbygd/større/utstikkende fanger Ble kjøpt på Madla av kollegaen ca i 1980. Ble solgt videre til forhandler i Stavanger/Hillevåg ca i 1983. Noen "gamle" veteraner som kanskje kan hjelpe litt til her?
Alexander Posted September 27, 2006 Posted September 27, 2006 Kontakt MBKN. De har ganske god peiling på hvor endel av disse klassikerene befinner seg.
Mr. Nygård Posted September 27, 2006 Posted September 27, 2006 MBKNs matrikkel, dvs deres versjon av medlemmenes biler, dog i papirformat, er visst ikke så langt unna. Fikk forståelse av at den nærmet seg trykking. Her er alle medlemmenes biler, om ikke annet sortert på navn, avdeling og bilmodell.
bska Posted September 27, 2006 Posted September 27, 2006 Få fatt i reg nr så er det mulig å finne siste eier
Guest 2271 Posted September 27, 2006 Posted September 27, 2006 Han husket dessverre ikke reg.nr.... Takk for øvrig informasjon også gutter, og er det andre som kanskje kan vite noe og gi tips - si ifra.. Han er dessuten veldig lysten på å skaffe seg Mercedes som hverdagsbil...
CHARLIE Posted September 27, 2006 Posted September 27, 2006 Føler vel kanskje at det er registreringsnummeret som er nøkkelen her!! Be ham sjekke gamle fotoalbumer, kanskje bilen og reg.nummeret har dukket som en slags linselus en gang i tiden?!?!
Thomas Madsen Posted September 27, 2006 Posted September 27, 2006 hehe er det bare jeg som lager klipp til video.... driver litt med filming... og da har jeg finni en grei måte å "filme" avreise og hjemmkomst på.... Alle drar på seg litt nøytrale klær... så ut og pakke bil... barnevogn, kjølebag, kofferter osv osv.. Dette klippet brukes da hver gang vi skal på tur.. etter 5-6 mndr så fornyer jeg hele greia... hehe Slikt burde jo alle ha, da bør jo skilt også komme med...
RuneT Posted September 28, 2006 Posted September 28, 2006 Husker han hvilket forsikringsselskap han brukte den gangen? I så fall kan man være heldig hvis kundemappene eksisterer enda mht å finne regnr. I byer er dette vanskelig, men vet at på landsbygda er det slett ikke uvanlig at 30-40 år gamle mapper er på plass fremdeles.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now