Jump to content

GAMMEL S-KLASSE

Recommended Posts

Posted

For en kollega skulle jeg gjerne forsøkt å finne ut om denne bilen eksisterer enda:

MB 250S

Modell: 1967

Type: W108

Farge: Hvit

Skilttype: L-?????

Gir: Manuell

Kjennetegn:

Amerikansk type, originale ekstralykter, ikke utbygd/større/utstikkende fanger

Ble kjøpt på Madla av kollegaen ca i 1980. Ble solgt videre til forhandler i Stavanger/Hillevåg ca i 1983.

Noen "gamle" veteraner som kanskje kan hjelpe litt til her?  8)

Posted

MBKNs matrikkel, dvs deres versjon av medlemmenes biler, dog i papirformat, er visst ikke så langt unna. Fikk forståelse av at den nærmet seg trykking.

Her er alle medlemmenes biler, om ikke annet sortert på navn, avdeling og bilmodell.

Posted

Han husket dessverre ikke reg.nr....

Takk for øvrig informasjon også gutter, og er det andre som kanskje kan vite noe og gi tips - si ifra..

:P

Han er dessuten veldig lysten på å skaffe seg Mercedes som hverdagsbil... :)

Posted

Føler vel kanskje at det er registreringsnummeret som er nøkkelen her!!

Be ham sjekke gamle fotoalbumer, kanskje bilen og reg.nummeret har dukket som en slags linselus en gang i tiden?!?!

Posted

hehe er det bare jeg som lager klipp til video....

driver litt med filming... og da har jeg finni en grei måte å "filme" avreise og hjemmkomst på....

Alle drar på seg litt nøytrale klær... så ut og pakke bil... barnevogn, kjølebag, kofferter osv osv..

Dette klippet brukes da hver gang vi skal på tur.. etter 5-6 mndr så fornyer jeg hele greia...  hehe  Slikt burde jo alle ha, da bør jo skilt også komme med...

Posted

Husker han hvilket forsikringsselskap han brukte den gangen? I så fall kan man være heldig hvis kundemappene eksisterer enda mht å finne regnr.

I byer er dette vanskelig, men vet at på landsbygda er det slett ikke uvanlig at 30-40 år gamle mapper er på plass fremdeles.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...