Jump to content

HUSK AUTOBOSS PÅ MANDAG!!!!


Guest johnny Antonsen

Recommended Posts

Guest Ronnie Westpold
fant fruens kvittering fra en "enkel" frisør- og manikyrtime

Hmm - sjekke kontoen hennes...

 

(Forts. følger)

 

 

:mrgreen: Venter i spenning Johan :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Guest Johan Stub
Hmm - sjekke kontoen hennes...(Forts. følger)

Ahh - det var interessant! Blir nok tur til Meguair's på mandag om timeplanen stemmer. Har plutselig penger å handle for også!

 

Anbefaler alle andre Herrer å forberede seg på evtuelle diskusjoner på samme måte!

Bedre føre var...

Link to comment
Share on other sites

Så nå har jeg bilpleieprodukter for ytterligere 600' date='- kroner. Håper ikke fruen leser dette, da stiller jeg så mye dårligere i andre diskusjoner :wink: [/quote']Slik hadde jeg det også lenge :cry: Helt til jeg tilfeldigvis fant fruens kvittering fra en "enkel" frisør- og manikyrtime. Nå holder det å vise saksetegn mot luggen, så blir det stille. :wink:

 

Riktig... når jeg kom med den for en stund siden så kom det en rask kontra: Men kjære, jeg vil jo se best ut for din skyld :?

Link to comment
Share on other sites

Guest Johan Stub
Riktig... når jeg kom med den for en stund siden så kom det en rask kontra: Men kjære' date=' jeg vil jo se best ut for din skyld :?[/quote']

 

Kontra-kontra:

Men kjære deg vennen min! Jeg vil jo bare at den bilen du bruker skal være så pen og velstelt som du fortjener... :wink:

 

 

(Er "Treff og Møter" gruppen åpen for alle? :oops: )

Link to comment
Share on other sites

Guest Jørn-Flemming
Kontra-kontra:Men kjære deg vennen min! Jeg vil jo bare at den bilen du bruker skal være så pen og velstelt som du fortjener... :wink: (Er "Treff og Møter" gruppen åpen for alle? :oops: )
Og hva er i så fall problemet? :D Dette er jo bare nøktern faktainformasjon hvor de riktige tingene blir sett i forhold til de riktige tingene? Slik faktaopplysning bidrar bare til en mer balansert likestillingsdiskusjon - og da har vi jo brakt Norge et viktig skritt videre! :wink:
Link to comment
Share on other sites

Guest Johan Stub
Og hva er i så fall problemet? :D Dette er jo bare nøktern faktainformasjon hvor de riktige tingene blir sett i forhold til de riktige tingene? Slik faktaopplysning bidrar bare til en mer balansert likestillingsdiskusjon - og da har vi jo brakt Norge et viktig skritt videre! :wink:

Hør - hør: En klok mann taler!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...