Johnny Antonsen Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Hei Har nå snakket med dem og de er helt i 100 og klare til og ta i mot oss såHusk nå på mandag. 18/04. Besøker vi vår samarbeidspartner AutoBoss som holder til i nedre rommen vei. 5 for en kveld med innføring av kunskap/Utstyr og litt demonstrasjon av deres produkter. Nå håper både vi og dem på godt oppmøte. Vi drar/kjører fra Brobekveien kl: 17.30 (Ikke kom for seint) Max. Oppmøte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Jeg er med for første gang! Har alldri tidligere vært med på treff, mandagsmøter osv. SÅ nå skal jeg ta meg selv i nakken og begynne å møte opp.Har jo ikke så forferdelig peiling på mercedes eller bil, så jeg tviler på at jeg kan bidra med så forferdelig mye Håper bare at det ikke er en gjeng med gamle gubber på møtene Er selv "bare" 28 år. Håper dere tar godt i mot meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Håper bare at det ikke er en gjeng med gamle gubber på møtene Er selv "bare" 28 år. Jeg blir overasket hvis du synes oslo laget bare er gamle gubber etter at du har vært der. Selv får jeg ikke vært med dessverre... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Antonsen Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Jeg er med for første gang! Har alldri tidligere vært med på treff' date=' mandagsmøter osv. SÅ nå skal jeg ta meg selv i nakken og begynne å møte opp.Har jo ikke så forferdelig peiling på mercedes eller bil, så jeg tviler på at jeg kan bidra med så forferdelig mye Håper bare at det ikke er en gjeng med gamle gubber på møtene Er selv "bare" 28 år. Håper dere tar godt i mot meg [/quote'] Hei Her trenger du ikke ha peiling for det er noe du får med og møte opp Når det gjelder alder så er vel gjenomsnittet rundt din alder men det møter opp folk fra fra 18 til 60 år alt etter hva som skjer her blir alle tatt godt i mot. Max. oppmøte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 SÅ nå skal jeg ta meg selv i nakken og begynne å møte opp.Har jo ikke så forferdelig peiling på mercedes eller bil' date=' så jeg tviler på at jeg kan bidra med så forferdelig mye [/quote']Da er vi to! Håper bare at det ikke er en gjeng med gamle gubber på møtene Er det noe galt med gamle gubber også nå da? Håper dere tar godt i mot meg Det går nok helt greit! Lite fordømmelse her - bare interesse for bil og Mercedes. Gleder meg til å se felgene dine!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geir Normann Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 Mange eldere gubber i klubben , men de oppfører seg som de var 20. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 Hvor går aldersgrensen for å bli gammel gubbe? Selv er jeg en 25-åring i en 33 år gammel kropp... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 Hvor går aldersgrensen for å bli gammel gubbe? Selv er jeg en 25-åring i en 33 år gammel kropp... "gubbe" er vel fra 35 og oppover hehehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 Blir gøy å møte deg, Lille-Gutt. Jeg er en av "gubbene" på 35... Når jeg tenker meg om, så har du sikkert rett. He he... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jørn-Flemming Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 Vi drar/kjører fra Brobekkveien kl: 17.30 (Ikke kom for seint)Jeg har ikke mulighet før ca kl 18.30-19.00, men kommer rett til Rommen om det er greit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Antonsen Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 Vi drar/kjører fra Brobekkveien kl: 17.30 (Ikke kom for seint)Jeg har ikke mulighet før ca kl 18.30-19.00' date=' men kommer rett til Rommen om det er greit?[/quote'] Hei Overhodet Ingen problemmer. Max. oppmøte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 Blir gøy å møte deg' date=' Lille-Gutt. Jeg er en av "gubbene" på 35... Når jeg tenker meg om, så har du sikkert rett. He he... [/quote'] Ja kan være enig at det er fra 35 og oppover Da har jeg fremdeles et par år igjen før jeg blir gubbe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 hehe, det blir morro å treffe flere av dere.jeg reiser rett opp på brobekkveien etter jobb i dag.Gleder meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jørn-Flemming Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 Takk for et hyggelig treff! Beklager at jeg kommer sent og går tidlig som en ren stressulf - men, det er for mange som har for mange meninger om hva jeg skal bruke tiden min til, så da blir det ofte sånn om mandagene! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wicky Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 Jeg er med for første gang! Har alldri tidligere vært med på treff' date=' mandagsmøter osv. SÅ nå skal jeg ta meg selv i nakken og begynne å møte opp.Har jo ikke så forferdelig peiling på mercedes eller bil, så jeg tviler på at jeg kan bidra med så forferdelig mye Håper bare at det ikke er en gjeng med gamle gubber på møtene Er selv "bare" 28 år. Håper dere tar godt i mot meg [/quote'] hmm..du som har satt på de fete felgene på bilen?kjørte forbi deg og tuta..rett forbi stovner..kjørte en stygg grønn w123..hehe..kjørte fra dere alle..til og med den sølv farge trege sl... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Hei Wicky , kan nok hende det ja. i regi av MB klubben så er det ikke noe grisekjøring vet du Men alene da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Antonsen Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Hei alle sammen Og takk til dere alle som møte opp i går da vi ble ca 19 stk på det meste noe som de på Auto boss satte stor pris på. Som de fleste vet er også Auto Boss en nasjonal samarbeidspartner til klubben vår så hvis dere er innteresert i å kjøpe noen produkter så kan dere bare gå inn på ( http://www.autoboss.no/ ) for så og gå inn på bilklubber hvor dere får opp Mbentusiastklubb og registrere dere der når dere skal handle Max. Shoping. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Takk for flott opplegg Johnny og fint at du "pisker" oss slik at det blir størst mulig oppmøte! Gøy for en novise å få opplæring i produkt og produktbruk. Og så enkelt som det er...Så nå har jeg bilpleieprodukter for ytterligere 600,- kroner. Håper ikke fruen leser dette, da stiller jeg så mye dårligere i andre diskusjoner Håper ingen ble skremt av den høye gubbefaktoren. Max. Johnny!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Antonsen Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Takk for flott opplegg Johnny og fint at du "pisker" oss slik at det blir størst mulig oppmøte! Gøy for en novise å få opplæring i produkt og produktbruk. Og så enkelt som det er...Så nå har jeg bilpleieprodukter for ytterligere 600' date='- kroner. Håper ikke fruen leser dette, da stiller jeg så mye dårligere i andre diskusjoner Håper ingen ble skremt av den høye gubbefaktoren. Max. Johnny!!![/quote'] Hei Johan Og takk for den. Må bare si att det imponerer meg like mye hver gang selv når jeg er på disse demonstrasjonene og ser hva enkelte produkt kan få til av resultatter uten og skadde lakk og tilbehør, så en ting er sikkert att hvis en kan lære seg skikkelig og bruke disse produktene riktig så er det helt alfa omega hva det kan gjøre for og holde et pent bilhold. Max. Oppmøte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Har klubben slik pussemaskin som han brukte under demonstrasjonen i går? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Har klubben slik pussemaskin som han brukte under demonstrasjonen i går? Hadde vært kjekt med en slik maskin. Slik jeg forsto det så hadde ikke klubben en slik pr. i dag men vi ble vel informert om at det er muligheter( dersom interesse) for at klubben kan kjøpe en slik maskin for så å leie den ut for en liten sum til medlemmene. Jeg for min del tør ikke å maskin polere min bil, overlater det til fagfolk. redd for å polere vekk lakken jeg slik at grunningen tyter frem i steden. Hånd polere og slikt, det fikser jeg selv.Men maskin polering = fagfolk for min del. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Men maskin polering = fagfolk for min del. Hmm - høres jo egentlig lurt ut det da. Hadde kanskje vært smart å fått noen til å gå over den skikkelig med maskin og så gjøre det selv derfra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Det er iallefall min plan før landstreffet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Da er det bare å henge seg på tur til Meguair's i Drammen neste mandag da...Det er sikkert en del snacks-produkter der også....Landstreffet nærmer seg faretruende nå ja, så det er vel best å komme i gang med gnikken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jørn-Flemming Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Så nå har jeg bilpleieprodukter for ytterligere 600' date='- kroner. Håper ikke fruen leser dette, da stiller jeg så mye dårligere i andre diskusjoner [/quote']Slik hadde jeg det også lenge Helt til jeg tilfeldigvis fant fruens kvittering fra en "enkel" frisør- og manikyrtime. Nå holder det å vise saksetegn mot luggen, så blir det stille. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts