Jump to content

Er dette interiøret originalt?

Recommended Posts

Posted

http://www.blocket.se/vi/9424091.htm?ca=10_s

Hvitt er jo liksom litt på gang igjen, og kombinasjonen av hvitt og grått utvendig (med Lorinser- eller AMG-skjørt?) kan jeg vende meg til. Men kritthvitt skinn - var det i det hele tatt mulig å bestille? Og hvitt dashboard og til og med gulvteppe? Hmmm, det kiler litt i smaksløkene, og det føles fristende med en Miami Vice-episode fra DVD-boksen i kveld...

MVH Tore

Posted

Kul bil det der  :)

det kiler litt i smaksløkene, og det føles fristende med en Miami Vice-episode fra DVD-boksen i kveld...

Det var/er Miami vice stil over det intriøret,men hei 80 tallet var og er et kult tiår  :D

Mange flotte mercer fra det den tiden,f.eks SEC W124 W201 osv

Posted

Hehe, jeg har hele den mintgrønne og lilla Poco Loco-kolleksjonen min fra 80-tallet hengende fremdeles, men jeg tror jeg trenger et aldri så lite tiår til med ren hungersnød før jeg får plass i dem igjen. DA er jeg gjerne med og leker Crockett og Tubbs! Både 80-tallet og Miami Vice er og forblir KONGE...

Fangeren er muligens en sedanfanger, ja. Minnes også at noen av de SECene jeg fant på Blocket i går hadde et tydelig underbitt, sikkert biler som er blitt importert fra eller i hvertfall var bygget med USA-spesifikasjoner, men det gjaldt vel ikke denne, tror jeg. Men altså: Var dette mulig å få fra fabrikk? I så fall var MB mer løsslupne og "gæerne" på 80-tallet enn jeg kan huske...

MVH Tore

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...