Guest 1049 Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 http://www.blocket.se/vi/9424091.htm?ca=10_s Hvitt er jo liksom litt på gang igjen, og kombinasjonen av hvitt og grått utvendig (med Lorinser- eller AMG-skjørt?) kan jeg vende meg til. Men kritthvitt skinn - var det i det hele tatt mulig å bestille? Og hvitt dashboard og til og med gulvteppe? Hmmm, det kiler litt i smaksløkene, og det føles fristende med en Miami Vice-episode fra DVD-boksen i kveld... MVH Tore
Olav Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 Skal vi til Gøteborg og leke Crockett og Tubbs i morgen Tore?
Thomas Madsen Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 Samma det vel, den var jo konge... Hørt noe pris på den da ??? Sikkert fint med unger den bilen der.... ser for meg mine 2 baki der... 1 på 2år og 1 på 1 mnd...
Sven Håkon Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 Poenget var at den da ikke har tåkelys i den slik den skal ha.
Frank Posted September 26, 2006 Posted September 26, 2006 Kul bil det der det kiler litt i smaksløkene, og det føles fristende med en Miami Vice-episode fra DVD-boksen i kveld... Det var/er Miami vice stil over det intriøret,men hei 80 tallet var og er et kult tiår Mange flotte mercer fra det den tiden,f.eks SEC W124 W201 osv
Guest 1049 Posted September 26, 2006 Posted September 26, 2006 Hehe, jeg har hele den mintgrønne og lilla Poco Loco-kolleksjonen min fra 80-tallet hengende fremdeles, men jeg tror jeg trenger et aldri så lite tiår til med ren hungersnød før jeg får plass i dem igjen. DA er jeg gjerne med og leker Crockett og Tubbs! Både 80-tallet og Miami Vice er og forblir KONGE... Fangeren er muligens en sedanfanger, ja. Minnes også at noen av de SECene jeg fant på Blocket i går hadde et tydelig underbitt, sikkert biler som er blitt importert fra eller i hvertfall var bygget med USA-spesifikasjoner, men det gjaldt vel ikke denne, tror jeg. Men altså: Var dette mulig å få fra fabrikk? I så fall var MB mer løsslupne og "gæerne" på 80-tallet enn jeg kan huske... MVH Tore
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now