Guest ridex Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 hei. har en 2000 mod mb e220 cdi elegance. også har jeg et par orginale xenon lykter som jeg har tenkt til å montere på bilen. er det noe spesielt man må gjøre for at det skal fungere?
Thomas Madsen Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 ja... Har selv sjekket opp litt rundt 1997 C180... og du må ha sensorer på for og bakaksel... samt ledningnett for det seff.... + lyktespylere...
Guest ridex Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 Så det vil da si at det er billigere å kjøpe xenon kit enn å montere orginalt? har fått lyktene gratis så hadde hvert kjekt om det funka:)
Trond Roald Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 Så det vil da si at det er billigere å kjøpe xenon kit enn å montere orginalt? har fått lyktene gratis så hadde hvert kjekt om det funka:) du får det sikkert til å fungere.så det er jo ikke værre ett xenon kit. men, vis du skal ha automatisk regulering av lysene må det monteres følere på bærebro foran og bak.
Guest ridex Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 hmm. ok. men takk for hjelpa. da for jeg høre med noen mbguru`er å høre om de fikser det for meg
Thomas Madsen Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 vel, det er jo forskjell på å montere, og å montere.... du må seff. ikke ha noe hvis du skal kjøre ulovlig, men du må da bytte hver gang du skal på eu kontroll.... jeg tenkte på lovlig montering jeg... Men orginale er vel bedre enn ettermonterte..
TEH Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 Send en mail til www.mbenznl.com Han kan svare på hva du evt trenger samt han skaffer delene til hyggelig pris, evt delenummer.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now