Alexander Posted September 24, 2006 Posted September 24, 2006 Denne dagen tar vi en cruisingtur til Frognerseteren! Oppmøte i Brobekkveien 102B kl. 17.30!
Alexander Posted September 25, 2006 Author Posted September 25, 2006 Utrolig koselig treff på Frognerseteren i dag. Parkeringsplassen var full av nypussete stjerner. De fleste modeller var representert, fra w123 280E via w201 EVO II og opp til S211.
Jørn-Flemming Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 Enig - kjempehygglig med mange - både biler og folk Dumt at jeg hadde litt kort tid, men mandager er en tettpakket dag, så bedre med litt en intet. En annen ting - den EVO'en - den fløy vel ut fra hoppet etterpå? Flott bil - troende til litt av hvert.
Alexander Posted September 25, 2006 Author Posted September 25, 2006 En annen ting - den EVO'en - den fløy vel ut fra hoppet etterpå? Flott bil - troende til litt av hvert. Den er utrolig rå!
Frank Posted September 26, 2006 Posted September 26, 2006 Tjo hei Morsomt å være med på mitt første treff,mange fine biler. Brabus og Amg versjoner var det noen av,noen med Kleemann. andre helt orginale KULT! Gleder meg til neste mandag Og ja eplekaken på Frognerseter'n er fortsatt "drit" digg Note to self: Husk kamera
Johnny Antonsen Posted October 1, 2006 Posted October 1, 2006 Halla Knall oppmøte igjen på mandagstreffet om dagen. Frognersertern 28 stk totalt. Helt rått. Siste mandagene har ligget på rundt 20 stk noe som er kjempe bra. MAAAAAAAAAX. OPPMØTE
Thor-Egil Andersen Posted October 2, 2006 Posted October 2, 2006 Blir mc donalds på grorud i kveld etter det jeg har skjønt... Vanlig treff er stengt pga Høstferie....
Alexander Posted October 2, 2006 Author Posted October 2, 2006 Blir mc donalds på grorud i kveld etter det jeg har skjønt... Vanlig treff er stengt pga Høstferie.... Stemmer. Det ligger i kalenderen og tråden ligger her: http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=10161.0
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now