mortenkrok Posted November 25, 2014 Posted November 25, 2014 Ønsker å selge min sjeldne 1998 c250 td ,denne har den flotte rekke 5 med 150 hk,automat,org.xenon,henger.f, lite rust.sølvgrå.Overtok denn i 2010,da mine foreldre flyttet hjen fra syden,denne har gått i Spania fra den var ny,samt noen langturer til Norge på sommeren.Har byttet Mye slitedeler,4 nye dempere,bremseskiver/klosser siste år.Nytt håndbrekk kaliper,samt ny katalysator ,denne koster 11.000 på Bilextra....Har nyere vinterdekk/sommerdekk ,7 alufelger.Pen i karroseriet,vært uheldig å skadet frontfanger høyre side.Bilen fikk nytt panser/lakk i 2013 p.ga rygget på,ble rettet /lakket opp for 50.000.Selger denne til en som ønsker et flott utgangspunkt for å få en flott bil med god motor som ønsker å shine opp denne.Ble Eu godkjent i sommer.Ikke noe skambud,dette er en meget bra bil med mye nytt.Kun gått 196.000 p.d.d.Vil bli solgt til våren først,da jeg venter på ny bil til sommeren.Bruker bil til pendling Våler -Fredrikstad,selger når det blir mc føre,Mars-april.Prisantydning 35.000.Til de som synes dette er overpris,se på noe annet...spar dere kommentarer,jeg vet hva som er påkostet,dette motoralternativet ble ikke solgt i Norge
svekro Posted November 25, 2014 Posted November 25, 2014 Nesten så jeg ikke tørr å be om dette etter din siste setning...... Men kanskje noen bilder vil få fart i salget....
Cabcruser Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 C klasse 202 med 250turbo diesel på 150 hk ble solgt nye i Norge. En kompis har en som ble kjøpt ny som taxi. Har sett flere andre også.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now