Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Zebrano paneler er kanskje ikke det mest etterspurte, men det minker uansett på tilgangen på sprekkfrie og ubleika Zebrano også.

Dette er til en sedan 124 uten el.seter:

- panel til midtkonsoll, det til høyre med færrest hull er feilfritt,  det til venstre er veldig oppsprukket  UTGÅR!

- askebeger til høyre er helt fint, mens det til venstre har et lite hakk i overkant

- HVAC-panelet i Zebrano (til høyre) er helt fint

- dørlistene er feilfrie

- dashbordlistene er feilfrie

- HVAC-panelet til venstre er nøttetre. Dette har to tynne "hårsprekker", men dersom noen har noe værre så kan det jo være aktuelt.  SOLGT!

Jeg vet ikke hva dette er verdt, men det er for fint til å kastes, spesielt fordi det meste er sprekkfritt og ikke bleika.

Gi bud, og dess mer som kjøpes samla, desto bedre pris, men uansett blir det lave priser. :-)

-a-

IMG_8446.thumb.JPG.c76dc737b8eeb07125e891626104bb30.JPG

• 10 months later...
Posted

Neida, jeg lar de ligge, det dukker nok opp noen som trenger fine Zebrano paneler.  De fleste synes nøttetre er så kult, men jeg synes mørke og feilfrie Zebrano er fint.

Det er et ufravikelig faktum at det år for år tynnes ut med fine 124'er på veiene, og de som kommer inn på høgger'n går i pressa i høyt tempo,  Så det gjelder å følge med og sanke deler.

-a-

Posted

Tar ofte veldig lang tid å selge her inne, men det går unna før eller siden :-)

Ja, det gjør gjerne det, ihvertfall på deler som folk strengt tatt ikke trenger for å holde bilene i drift.  Men det er jo begrensa hvor my vi klarer å selge oss imellom her på forumet også. :lol:

PS.  Det HVAC-panelet i nøttetre utgår og blir sannsynligvis brukt som forsøkskanin for å lage hull for flere brytere.  Begge 500'ene får etterhvert hver sin ASR-defeat switch så jeg må ha noe til "prøveboring".

• 1 year later...
  • 4 weeks later...
Posted

Hei. Det nøttetre viftepanelet, er dt fortsatt til salgs ? Pris?

Hei

Ja, har det fortsatt liggende.  Høres 300 + frakt greit ut?

• 2 weeks later...
  • 10 months later...
  • 3 months later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...