Guest Lokedemon Posted September 24, 2006 Posted September 24, 2006 Hola. Når man har fått drosjeball kan det være litt trangt og sette seg inn i bilen etter at kona har vært ute en tur. Her er resultatet: Nytt sete,eller kan dette fikses? jeg har fått tilsendt log in info til denne siden pr mail. får feil melding når jeg bruker denne infoen,har også sendt mail til it ansvarlig uten respons.derfor har jeg tittlen gjest
Olav Posted September 24, 2006 Posted September 24, 2006 Dette kan nok fikses. Skinnsparkel og litt farge så blir det som nytt igjen. Hør med et firma som driver med skinnreparasjoner.
Guest Lokedemon Posted September 24, 2006 Posted September 24, 2006 ok,jeg så nettopp at det i mb tidene at Nor teknikk som fikser slikt. Hvor vi får rabatt, med ref til Nor teknikk sin avd Stavanger. Finnes det flere avd? eller er det kun avd i Stavanger man kan har rabatt?
TEH Posted September 24, 2006 Posted September 24, 2006 Er det ikke de som tar en tur rundt i landet en gang i mellom... En slags turné?
FrodeS Posted September 24, 2006 Posted September 24, 2006 Er det ikke de som tar en tur rundt i landet en gang i mellom... En slags turné? ja, det stemmer. Det er bare å ta kontakt med Nor-Link og bestille time, så kommer de innom deg neste gang de er i nærheten. Det er flere som har brukt nor-link og er godt fornøyde.
Alexander Posted September 24, 2006 Posted September 24, 2006 jeg har fått tilsendt log in info til denne siden pr mail. får feil melding når jeg bruker denne infoen,har også sendt mail til it ansvarlig uten respons.derfor har jeg tittlen gjest Det er medlemsansvarlig som ordner med påloggingen til forumet, derfor må du sende han (MBKicker/Roger) en mail. Men, har han ikke sett denne posten allerede, så gjør han det sikkert snart.
Guest 2271 Posted September 24, 2006 Posted September 24, 2006 Jeg har ikke sett noe sted at Lokedemon har sagt sitt offisielle navn, så han får si ifra hvem han er først!!! Men jeg kan skrive her å nå - at LOGG INN på hovedsiden vår, og ikke forum-siden.. DA skal du komme deg inn! Og husk å benytte ditt medlemsnummer som brukernavn.
Frank Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 Jeg har ikke sett noe sted at Lokedemon har sagt sitt offisielle navn, så han får si ifra hvem han er først!!! Men jeg kan skrive her å nå - at LOGG INN på hovedsiden vår, og ikke forum-siden.. DA skal du komme deg inn! Og husk å benytte ditt medlemsnummer som brukernavn. Det hjalp :oops: takk takk
Thomas Madsen Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 sånn ja, da kan vi ønske velkommen... Vi andre er ikke så godtroende som FrodeS skjønner du, vi forventer att du er "godkjent" bruker før vi ønsker velkommen Så velkommen skal du være...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now