Runebing Posted November 23, 2014 Posted November 23, 2014 Fjusker på høyere turtall. Pumpa er til og med justert ut 2.5 runde. Men det ryker ikke av den. Hender det seg at fødepumpa på disse blir utslitt?!eller kan det bare være tett filter? Noe forslag? Quote
FredrikE300D Posted November 23, 2014 Posted November 23, 2014 Utelukk at det kommer luft inn(sjekk sil i tank, slanger, koblinger osv.). Fødepumpa blir slitt ja, måtte bytte på min. Du kan prøve å koble deg direkte på dieselfilteret med tur og retur i en egen kanne, og se om det går noe bedre. Jeg hadde nok justert tilbake pumpa, lite nødvendig på en motor uten turbo. Quote
Runebing Posted November 23, 2014 Author Posted November 23, 2014 Saken er den at da bilen fjuska litt så prøvde jeg å skru den opp litt for å se om noen hadde skrudd på pumpa fra før. Var å bytta fødepumpe nå og bilen ble bra;-) bytta filter også da så det kunne jo være det. Jeg har stt sats liggende så det blir nok kanskje å ha på den.. Quote
Recommended Posts