Steinar Posted November 22, 2014 Posted November 22, 2014 Det ble bilbytte i sommer! Etter nesten 6 supre år med 450 SEL 6.9, var jeg egentlig begynt å se meg om etter en ny hobbybil. Så når jeg fikk tilbud om å bytte i denne, slo jeg til. Bilen det er snakk om, er en ufortollet 2001 mod S55 AMG, lang utgave. Bilen har, etter min mening, "rett" farge både ut og innvendig, lav km.stand (120 000 km), og er tilsynelatende rust fri!! Jeg vet ikke så mye om hvor bilen har gått, men utifra service-heftet, så er den solgt ny i Sverige. Men har også et par stempel fra Tyskland, og et fra Norge, siden jeg har tatt en stor (B-Service) på den etter at jeg fikk den. Planen er vel å få skilter på den en dag, men det blir ikke i år...! Dersom det er noen som har erfaring fra fortolling av lignende bil, ville jeg satt stor pris på å få høre hva jeg kan forvente meg ved vanlig/alternativ beregningsmåte av avgifter! Quote
Wicky Posted November 22, 2014 Posted November 22, 2014 Nedturen er vel at du må betale vanlige avgifter først uansett.... Men grattis med feit bil Quote
CHARLIE Posted March 20, 2016 Posted March 20, 2016 Gratulerer Steinar!! Må være befriende å endelig kunne bruke grombilen Quote
Steinar Posted March 20, 2016 Author Posted March 20, 2016 Ja, Charlie! Det var lenge å ha den stående i garasjen i nesten 2 år..! Quote
Ingvar Posted March 20, 2016 Posted March 20, 2016 Gratulerer med skilter, Steinar. Flotte bil du har fått deg der. Gikk du for alternativ beregning? Quote
Steinar Posted March 20, 2016 Author Posted March 20, 2016 Ja, Ingvar. Søknad om alternativ beregning er sendt inn, så får vi se hva resultatet blir...! Quote
Ingvar Posted March 20, 2016 Posted March 20, 2016 Ja, Ingvar. Søknad om alternativ beregning er sendt inn, så får vi se hva resultatet blir...! Jeg fikk meg iallfall en positiv overraskelse med alternativ beregning . Quote
Steinar Posted March 20, 2016 Author Posted March 20, 2016 Kjekt å høre, Ingvar! Jeg tenker at det kan i hvertfall ikke bli verre..! Quote
Recommended Posts