Toalmar Posted November 22, 2014 Posted November 22, 2014 Min S204 har Xenon lys og ILS Når jeg er ute å kjører på kveldstid får jeg noen ganger blink i fra møtende billister Tror mine lys er justert vel høyt Vet at Xenonlysene har automatisk justering, men det er vel en manuell grunninnstilling? Quote
Beckern Posted November 23, 2014 Posted November 23, 2014 Du har vel ikke tåpelys på samtidig? Det er jo en populær blinke-grunn. Noen tar vel også feil av dempede DRL og tåpelys. Quote
Toalmar Posted November 23, 2014 Author Posted November 23, 2014 Du har vel ikke tåpelys på samtidig? Det er jo en populær blinke-grunn. Noen tar vel også feil av dempede DRL og tåpelys. Har ikke "Tåpelys" foran jeg, nei så de er ikke grunnen. Quote
Toalmar Posted November 25, 2014 Author Posted November 25, 2014 Det er en justeringskrue på hver av lyktene for høyde justertering Har fått senket lysene noe nå Blir en test senere i kveld Quote
Recommended Posts