Guest 2271 Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Jeg vil svært gjerne at vi skal få til et bra aktivitetsnivå i Kristiansand! Det er viktig at flest mulig av oss sørlendinger derfor stiller opp hvis og når vi kan! Jeg vet at det befinner seg mange medlemmer i MBE rundt på Sørlandet, og jeg håper at dere har lyst til å bli med på etablering av Lokallag, regelmessige klubbkvelder og treff i Sørlandsregionen, cruising-turer på Sørlandet, bedriftsbesøk m.m. Jeg nevner bare oppstarten av vårt nye Custom Cars - verksted i Lillesand som en svært aktuell kandidat og samarbeidspartner! Det trenges også støtte til vervearbeid og arbeid opp mot nye samarbeidspartnere i regionen! Får vi til bra avtaler med samarbeidspartnere innen de ulike bilrekvisita-leverandørene og hos BOS Kristiansand, så er det DU som medlem som vil nyte fordelene av dette arbeidet! Jeg er ute etter flere ildsjeler, så vennligst ta kontakt dersom du "føler deg kallet"!! Støtt opp om etableringen av vårt nye Lokallag, sørlendinger! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted January 20, 2007 Share Posted January 20, 2007 Hvor mange interesserte har du registrert, Roger? Hadde vært bra om dere kom igang der nede også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleks Posted July 26, 2007 Share Posted July 26, 2007 Vi som dro fra Stavanger ifjor stiller vel opp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 Vi som dro fra Stavanger ifjor stiller vel opp "Årets" treff diskuteres i denne tråden; http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=13525.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts