FrodeS Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Jeg skaffer meg muligens en delebil, en 300 TDT fra første generasjon. Denne har bla. airbag, som jeg har litt lyst til å montere over i min bil. Hvis jeg gjør det, så må jeg selvsagt ha et nyere ratt, og antakelig nyere pute. Kan jeg bruke ledningsnettet fra den gamle haugen, og en nyere pute sammen? Kan jeg bruke den gamle baggen i et nyere ratt? Er det anbefalt å bytte ut en så gammel airbag uansett? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank O Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Du kan ikkje bruke den gamle baggen i et nyere ratt. Et nytt ratt passer ikkje rett på det gamle airbagopplegget. Holder på med det samme sjøl. http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=10123.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Montér inn alt av ledningsnett, og få tak i rattet du vil ha i - alt etter hvilken type dette er må du kanskje bytte kontaktringen som sitter i selve rattet, men ellers er det ingen problemer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts