Eirik Tømmerås Posted November 18, 2014 Posted November 18, 2014 Fikk meg et aldri så lite sjokk i dag, da jeg har hovedforfall på forsikringene så undersøkte jeg litt, husforsikringen var nå kommet opp i 35.051 pr år. Bilen var ikke så verst med 6032,- med full kasko, Mc´n enda bedre med veteranforsikring til 1730,- med full kasko. Jeg var ganske snar med å bytte til Tryg og sparer dermed 1900,- mnd. Quote
Thomas Madsen Posted November 18, 2014 Posted November 18, 2014 hva slags hus bor du i ??? Har hus, innbo, reise og bil og ligger på 900kr i mnd jeg.. Quote
MB JON Posted November 18, 2014 Posted November 18, 2014 Nemi var best i pris for meg. Hus,bil(kasko), MC, Fam. reise forsikring + 2 barne forsikringer Quote
Eirik Tømmerås Posted November 18, 2014 Author Posted November 18, 2014 Har vel lite med huset å gjøre, heller det at man bor i Nord-Norge. Det var bror til hun som jeg er gift med som gjorde meg oppmerksom på dette, fikk hakeslipp da jeg sjekket. Nå skal det sies at dette er noe som trer i kraft ved ny avtaleperiode fra den 20.Des. Men da flyttes forsikringene til Tryg Quote
Marevan Posted November 18, 2014 Posted November 18, 2014 Forsikring av ting er relativt likt når det gjelder dekning, men barneforsikring og alle forsikringer for helse/personer varierer stort fra selskap til selskap. Jeg har jobbet med det der, og vil oppfordre til å sjekke ut dette grundig. Quote
Eirik Tømmerås Posted November 18, 2014 Author Posted November 18, 2014 Liker at jeg i Tryg ikke har egenandel ved glasskade. Ved siste ruteskift måtte jeg betale 4000,- i egenandel hos Nemi. Quote
Tor Anton Posted November 19, 2014 Posted November 19, 2014 ikke egenandel på glass i tryg??? var det da jeg tegnet for 2 år siden. Noe nytt?? Quote
Eirik Tømmerås Posted November 20, 2014 Author Posted November 20, 2014 Har tegnet noe som heter Bil Ekstra med bl.a leiebil og ingen egenandel ved glasskade Quote
Toalmar Posted November 22, 2014 Posted November 22, 2014 Jeg flyttet for en kort tid siden noen forsikringer over til Nemi. Gode priser og bra dekning i tillegg egenandelfordel på 4' Problemet er at den ene forsikringen sliter de med å få flyttet og er dårlig på tilbakemeldinger Quote
Recommended Posts