Freebird Posted November 16, 2014 Posted November 16, 2014 Hei. Jeg planlegger å gå til innkjøp av STAR i spleiselag sammen med min far, da vi etterhvert har lagt igjen ganske mange kroner hver på å få lest ut feilkoder hos verksted. Problemet er at det er rimelig vanskelig å klare å forstå hva som er lurt og hva som ikke er fullt så lurt å kjøpe. Jeg har trålt nettsteder som DHGate og Aliexpress uten å bli noe nevneverdig klokere. Jeg har forstått det slik at den trådløse C4-versjonen ofte oppleves mer stabil enn den eldre, kablede C3-versjonen. Jeg har også fått med meg at det skal være mulig å kjøre programvaren i en virtuell maskin, noe jeg ser på som optimalt da jeg ikke ønsker å kjøpe en eldre Dell eller IBM-maskin til formålet. Jeg synes derimot det er vanskelig å tyde noe utifra beskrivelse på DHGate og Aliexpress så jeg ville satt stor pris på om noen som har erfaring med kjøp av STAR kan gi meg litt hjelp på veien. Jeg er for øvrig over gjennomsnittlig datakyndig og er derfor ikke redd for å rote med VMWare eller lignende. På forhånd takk så mye for hjelpen. - Aleksander
Eirik Tømmerås Posted November 16, 2014 Posted November 16, 2014 Jeg kjøpte C3 fra dhgate og den funker forsåvidt meget bra, eneste er at man ikke må ha dårlig tid da kjøring av virtuell maskin går uasansynlig tregt, men når man først er kommet inn i DAS så går det rimelig greit. Jeg kjøpte en Dell med serieport da jeg plagdes med usb-adapteret, men det viste seg å være brukerfeil
Beckern Posted November 16, 2014 Posted November 16, 2014 En normal laptopp av i dag kjører en virtuell PC lagt raskere enn en gammel maskin kjører windows.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now