Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nå ser det ut til at det har gått i stykker en luftbelg ellerno på bilen min. Den har stått noen dager nå å da har den sunket ned bak. kan noe fortelle meg fremgangsmåten for å finne ut hvor lufta blir av (feilsøke med å sprute på såpevann...??). Hvis det viser seg at det er et hull i en luftbelg, hvor kan denne kjøpes rimeligst?

Tips med fremgangsmåter i feilsøking, skifting og info om pris og steder og handle mottaes med takk!

• 3 weeks later...
Posted

Har du funnet ut noe angående luftbelgene dine? Har samme problemet med min at den blir skjev  når den har stått en stund,det er en S212 200cdi (2011) som er gått 54000km,så jeg skal evt. Prøve å få dekt det på fabrikkgaranti.

Var og spurte på BOS i dag,men fikk ikke snakket med verksmester,skal ringe i morgen.

Snakket med han om dette tidligere i sommer,men fikk ikke noe entydig svar om at det nødvendigvis var en feil,men virker jo litt rart for det er åpenbart en lekkasje :shock:

• 4 months later...
Posted

Ikke vært inne her på lenge, så sikkert noget sent svar men... Jeg satte bilen på verksted og fikk skiftet belgen som var ødelagt for 6500,-

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...