enurs Posted November 14, 2014 Posted November 14, 2014 Kjøpt en w212 2011 mod, taxi bil. Den har bluetooth og orginal telefon men bluetooth finner ikke min smartphone. Hvordan får man dette til? Quote
Trond67 Posted November 14, 2014 Posted November 14, 2014 Man må ivertfall sette telefonen til synlig og søkbar i blåtann menyen Quote
enurs Posted November 15, 2014 Author Posted November 15, 2014 Min tlf søker og bluetooth viser rdy hos bilen men de finner ikke hverandre. Tenkte at andre også hadde lignende problem. Går jeg til settings ser jeg Taxi som eneste valg mulighet. Så det kan jo hende at jeg har taxi instilling og må oppdatere software for å få bilen til å fungere som "normalt"... ingen aning men ingenting skjer når tlf og bil søker etter noe å connecte til. Quote
jimmy Posted November 18, 2014 Posted November 18, 2014 Måtte bruke telefonen til å finne bilen, bare da fungerte det. Quote
Recommended Posts