Jump to content

Helene ~ 93' 300TDT Oppussingsprosjekt


Helene Braaten

Recommended Posts

Fin bil du har der. Er den solgt ny i Norge? I følge prislista jeg har et sted, ville min bikket 1 mill om den var solgt ny her i landet, og din har enda noe utstyr, tror jeg.

 

Jeg har faktisk en kode liggende som du ikke har listet opp. Den er ikke spesielt fancy, men kan være nyttig. Det er innvendige surrekroker. 4 kroker i bagasjen, og 1 nederst på hver b-stolpe. Jeg tror jeg la ut en DIY her for en del år sida.

 

7-seter mangler du kanskje?

Jeg også har festekroker på min 96' E300 Diesel. Er dette uvanlig? (Tyskimport)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Et par mnd siden jeg har oppdatert her.. Etter en påkjøring og en lang vinter med oppussing og slikt, er bilen så og si ferdig :) Fått nye felger på, Oz Futura 9 & 10x17. Sota ruter og mere senk :)

 

Siste bildet er bilde av når jeg kjøpte den for 3 år siden, og nå :)

image.thumb.jpg.b7de413e74281941d71691dc73e3d2dd.jpg

image.thumb.jpg.ce7369bc87eb502c3330660d47ebb168.jpg

image.thumb.jpg.fa0c092898f143280d0cc17aa7072189.jpg

image.thumb.jpg.9e7be2a7ba761ac0ca29b367636eceb7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Flott vogn! Godt skadene ble rettet og bilen ser stadig like smashing ut! Jeg prøver også å følge litt med på Facebook  8)

 

Noen fler planer, eller begynner du å komme i mål? :) Baklykter? Har muligens noen MHW jeg skal skifte ut, kjøpte de nye i sin tid for hele 3 lapper(bruktprisen blir selvfølgelig noe helt annet), men har noen få skavanker som ikke er så altfor synlig, fått tak i nye jeg skal ta i bruk. Skal vel oppover til Bø/Notodden på sensommern, men kan vel uansett tenke meg at det florerer med disse lyktene tilsalgs der oppe uansett :lol:

 

mhw023067.jpg

Link to comment
Share on other sites

Flott vogn! Godt skadene ble rettet og bilen ser stadig like smashing ut! Jeg prøver også å følge litt med på Facebook  8)

 

Noen fler planer, eller begynner du å komme i mål? :) Baklykter? Har muligens noen MHW jeg skal skifte ut, kjøpte de nye i sin tid for hele 3 lapper(bruktprisen blir selvfølgelig noe helt annet), men har noen få skavanker som ikke er så altfor synlig, fått tak i nye jeg skal ta i bruk. Skal vel oppover til Bø/Notodden på sensommern, men kan vel uansett tenke meg at det florerer med disse lyktene tilsalgs der oppe uansett :lol:

 

mhw023067.jpg

 

Hehe :) fint å høre :) ... Skal få montert elektriske rattstamma, ihvertfall.. Så er det bare sånne små detaljer som jeg vil ha.. Andre stoffmatter på gulvet og listene inni dørkarmen, og få alle knappene til el seta på plass :) ... Nei liker de sota som jeg har 😎

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Spennende felger på dem fine bilene  :) Får vi flere bilder å beskue? Må ikke være så beskjedne her

 

Kommer nok flere men har for tiden en tlf hvor det ikke plass til noe som helst på :P

 

Håper høyttaler rekka på toppen av baksetet er fjernet....

Ingen som ser den da, når rutene er tonet.  :)

 

Bilen ser drøyt bra ut. Futura felger er aldri feil

Tusen takk for det :)

 

Ikke snakk om at noen ser den men at man får den i bakhodet ved en eventuell ulykke...

De er såpass store at de kommer ikke over nakkestøttene :) og skrudd fast i en plate som er skrudd fast i karosseriet ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...