Thomas Madsen Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Noe hokuspokus med dette ??? Hvor mye enklere er det med reservedekk løsningen ?? framfor lufting med enveisventil slange ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1042 Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Ingen hokus pokus, annet enn at tanken må være sprengfull hele tida når man lufter bak. Dette på grunn av at tanken er delt i 2 og når man lufter bak har den bakre delen en tendens til å gå tom om man ikke fyller opp igjen hele tiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 23, 2006 Author Share Posted September 23, 2006 2 delt ???? tenkte jeg skulle bygge meg en "trykklufter" med 2 liters tank, da bør vel ikke det være noe problem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1042 Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Nei da får du vel alltid stappfull beholder, så da er ikke det noe problem. Lufting på 124 er uansett smal sak sålenge man har beholderen foran full. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 2 delt ???? tenkte jeg skulle bygge meg en "trykklufter" med 2 liters tank, da bør vel ikke det være noe problem En sånn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 23, 2006 Author Share Posted September 23, 2006 Nesten, min blir bare ENDA bedre Skal fikse den i løpet av uka som kommer og poste bilde så ser du hva jeg mener Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts