Kim-Martin.Haugen Posted November 13, 2014 Posted November 13, 2014 Selger en Mercedes 124, 230 coupe. Bilen er påkostet over 20.000,- siste året. Byttet følgende - fjører rundt om (40/40 H&R fjører) godkjent senket i vognkort - dempere rundt om - skiver og klosser rundt om - bremseslanger rundt om - bremserør rundt om - styrestag med indre og ytre endeledd begge sider forran - bærekule begge sider forran - dempertopper begge sider forran - div stag i bakstillinga - olje og filter på motor - plugger, pluggledninger, fordelerlokk og rotor - olje og filter på automat kassa - olje på diffen - jetronikhjernen og ovp relee - stabstag forringer - ny (brukt) dynamo - ny multireim - ettermontert elektrisk vifte pa radiatoren Sikkert noe mer jeg ikke husker. Bilen var sist på EU i oktober 2013, med 0 feil, men må inn igjen nå i november imot med at den ble vist 1 år for seint. Bilen sto uten skilter fra februar 2009, til oktober 2013. Bilen har gått ca 240.000 km, kjørt bilen ca 20.000 km i mitt eie (siden juni 2013) bilen står på 17" OZ felger med bra dekk, følger også med bra vinterhjul på originale mercedesfelger. Det negative med bilen litt rust i gulvet og tempmåleren funker ikke, ellers er det noe rustflekker på bilen. Den er som nevnt mye påkostet, følger med en del deler. Bilen kan selges ferdig pratet for 10.000,- men dette er absolutt minstepris, får jeg ikke dette for bilen fikser jeg den opp i vinter. Kan eventuelt byttes i w210 diesel, eller w124 diesel må være EU ok.
Kim-Martin.Haugen Posted November 13, 2014 Author Posted November 13, 2014 Glemte bilde Kan også nevne at det er stoffinteriør i bilen
Kim-Martin.Haugen Posted November 13, 2014 Author Posted November 13, 2014 Etter dette bilde ble tatt er de platene under lyktene byttet ut med et par uten rust, og stjerna er montert igjen
Kim-Martin.Haugen Posted November 21, 2014 Author Posted November 21, 2014 Ingen interesse? Da blir det nok vinterprojekt
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now