500AMM Posted November 13, 2014 Posted November 13, 2014 Hei. Så er det nok en feil på denne bilen. Nå er det dørlåsen på førerdøra som flyr opp og ned 4-5 ganger for hver gang man låser eller åpner. Den stopper i hvilken som helst stilling når den roer seg. Noen tips? -a- Quote
Rudi Posted November 13, 2014 Posted November 13, 2014 låsekasse er vel et kjent problem på 211 Quote
JørgenBergen Posted November 13, 2014 Posted November 13, 2014 Svarte på en annen tråd da jeg hadde tilsvarende problem på min 211, bare i bakdøren. Jeg og trodde det var låsekassen..kjøpte en brukt kasse, begynte å demontere, men ikke pokker om jeg klarte å få ut den gamle kassen, så det ble til at jeg monterte alt igjen. Reagerte på at vaieren som "styrer" låseknappen opp og ned virket litt løs, festet den skikkelig og monterte alt igjen, og vips så virket det, så ville prøvd det først siden symptomene er nøyaktig de samme Quote
Recommended Posts