copacabana Posted November 12, 2014 Posted November 12, 2014 hei, har en mercedes w202 c180 som rykker når man bremser, men kjenner ikke noe vibrasjon på bremse pedalen når man bremser, så jeg har sett vekk ifra att de kan være kast i skivene. ( kan såklart være att jeg tar feil) men det virker som det kommer fra bak bremsene, akkuratt som de rykker å napper på en måte+ i ett tillfelle small det noe grusomt fra diffen i det bilen girte ned under bremsinga (kan være en tilfeldighet) . har ikke kjent noe gradvis og har brukt bilen kvar dag, men merket de når jeg skulle bremse ned i ett kryss att de rykkte bak. håper noen av dere kan gi meg eitt svar takker for svar på forhånd! Quote
Tor Anton Posted November 13, 2014 Posted November 13, 2014 har du nylig vasket bilen å så latt den stå en stund??? da kan det ruste der bremseklossene står å du får "hakking" da du bremser. Quote
180Aleks Posted November 22, 2014 Posted November 22, 2014 Dårlige foringer i forstilling kan forårsake rykking når du bremser ned. Er sånn på min 180 Quote
Recommended Posts