Filip86 Posted November 11, 2014 Posted November 11, 2014 Jeg kjøpte for ikke så lenge siden en 300CE som jeg har tenkt til å restaurere. Har et lite problem med kupéviften, da den kun blåser på 2 hastigheter: hakk I og II blåser like "mye" og hakk III og IV blåser like mye. Kan det bare være et relé som må byttes, eller kan det være problemer med "blåsemotoren"? Kan noen også veilede meg til hvilke type pærer som skal være i vridere og brytere på bilen? (tenker på feks lysbryter vrideren, der er det en pære som er gåen, men finner ikke den samme type pære noe sted) takk for all hjelp Quote
FrodeS Posted November 14, 2014 Posted November 14, 2014 Ut fra bryteren går det 4 ledninger, bort til en "sveitserost" oppå bremsekraftforsterkeren. Den regulerer effekten. Titt inn fra motorrommet, så ser du med en gang hva jeg snakker om. Jeg vil TRO at feilen ligger enten der, eller i selve bryteren. Quote
Recommended Posts